ترند مدل مو سال ۲۰۲۴ چیه؟
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ ماه پیش
  • مدل مو
ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال 2024 1403 ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳ : سال جدید فرصتی عالی برای تغییر ظاهر و امتحان ترندهای جدید مو است. در اینجا ۱۰ ترند موی برتر سال ۲۰۲۴ آورده شده است با ما همراه باشید در هفت رژ

ترندهای موی سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

سربندهای بازگشت به مدرسه در ترند مدل مو ۲۰۲۴

هدبندهای سبک دهه ۷۰ که در فیلم “خمش آن مانند بکهام” دیده می‌شدند، دوباره مد می‌شوند. این اکسسوری‌های ظریف و مقرون‌به‌صرفه، راه‌های آسانی برای افزودن کمی شخصیت به ظاهر روزمره شما هستند.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

گیلاس شکلاتی در ترند مو ۲۰۲۴

پس از اینکه در پایان سال ۲۰۲۳ شاهد ترند شدن رنگ‌های شکلاتی و ماهاگونی به صورت برجسته در فضای بیرون بودیم، براقیت چرم قهوه‌ای جایگاه خود را به عنوان منبع اصلی الهام در حوزه مد و زیبایی گسترش داد. تام اسمیت، آرایشگر بریتانیایی و پیش‌بینی‌گر ترندها، اظهار می‌کند: «در این سال، شاهد کاوش در تمام ظرافت‌های رنگ قهوه‌ای خواهیم بود، از طیف مایل به زرد تا شکلات تلخ واقعی و تا رنگ‌های گیلاسی شکلاتی.

برای آگاهی از ترند رنگ مو امسال مقاله ترند رنگ مو در سال ۲۰۲۴ را مطالعه کنید.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

رنسانس پیکسی در مدل موهای دخترانه سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

مدل موی پیکسی، که در دهه ۷۰ محبوبیت زیادی داشت، دوباره مد می‌شود. این مدل موی کوتاه و جسورانه، برای انواع فرم‌های صورت مناسب است.

من پیشتر تکسچرهای پیکسی و دهه ۷۰ را دیده‌ام که بازگشتی به الگوهای خزنده داشتند، بنابراین آگاه هستم که این سبک‌ها دوباره در حال رونق گرفتن هستند. Dom Seeley، مدیر خلاقیت Color Wow، اظهار می‌کند: از شکل‌گیری پروانه‌های حرفه‌ای در طراحی چهره تا متنوع بودن انواع چتری ها، از سبک‌های اسکاندیونیایی گرفته تا میدی‌های برش‌خورده مربوط به دهه ۷۰٫

برای آگاهی از ترند کوتاهی مو امسال مقاله ترند کوتاهی مو در سال ۲۰۲۴ را مطالعه کنید.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

زنگ اسکراب در مدل موهای جدید دخترانه سال ۲۰۲۴

به نظر من امسال تمایل به نگاه به طبیعت برای ایجاد ترکیبات رنگی و استفاده از رنگ‌های خنثی‌تر در موها رواج خواهد داشت و این امکان را به ما می‌دهد که با سادگی از تغییر رنگ بلوندهای روشن به طلایی ملایم بگذریم و یا حتی از ترکیبات جسورانه‌تری، الهام گرفته از حیوانات، یا رنگ‌های مشتق شده از ترکیبات ارگانیک موجود در گیاهان یا حشرات استفاده کنیم. کلیر مور، آرایشگر معروف، اظهار می‌کند: اگر به دنبال ایده‌های رنگی هستید، به عکس‌های پرندگان و حشرات در اینستاگرام مراجعه کنید.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

انواع بافت مو در ترند مدل موی ۲۰۲۴

هنرمند و بنیان‌گذار مدل مو، شارلوت منسا، اظهار می‌کند: «بافتها به مدت دهه‌ها محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند، زیرا از طریق انواع مختلفی از جامبو، میکرو، اندازه مداد، بلند، بدون گره، بافت های طناب‌دار تا بافت هایی با تزئیناتی چون مروارید و مهره، به زنان سیاه‌پوست امکان اعلام آزادی سطحی را می‌دهند.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

بازگشت ترندهای دهه ۲۰۰۰

در سال ۲۰۲۴ مدل‌های با کناره‌های کوتاه و لایه‌ای مورد توجه قرار خواهند گرفت. بافت نیز یکی از عناصر کلیدی در مد سال ۲۰۲۴ خواهد بود. به جای استفاده از لایه‌های فنری و طراحی‌های مستقیمی که در دهه ۲۰۰۰ معمول بود، با استفاده از بافت‌های طبیعی و دیدن فرهای شل با بخش‌های ناهموار مواجه خواهیم شد.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

*

باب ایتالیایی در مدل موهای زنانه سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

باب ایتالیایی، که از استخوان ترقوه تا چانه بدون لایه بریده می‌شود، در سال ۲۰۲۴ محبوب خواهد بود. این مدل موی کلاسیک، برای انواع مو و فرم‌های صورت مناسب است.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

لوازم جانبی مو همه جانبه در ترند مدل مو دخترانه ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

لوازم جانبی مو، مانند گیره‌های پنجه‌ای، اسلایدهای تزئین شده، روبان‌ها و هدبندها، در سال ۲۰۲۴ محبوب خواهند بود. این لوازم جانبی، راه‌های آسانی برای افزودن کمی شخصیت و جذابیت به ظاهر شما هستند.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

مدل‌های موی نمادین دهه ۷۰

این مدل موها مانند تلنگرهای پرپشت و کندوها، دوباره مد می‌شوند. این مدل‌ها، برای انواع فرم‌های صورت مناسب هستند و می‌توانند به روش‌های مختلفی اجرا شوند.

ترند مدل مو در سال 2024 1403

ترند مدل مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳

 

نکات طلایی برای زیباتر جلوه دادن ترندهای مو

برای زیباتر جلوه دادن ترندهای موی سال ۲۰۲۴، به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر موهای قهوه‌ای دارید، از رنگ‌های گرم‌تر مانند شکلات تلخ یا گیلاس شکلاتی استفاده کنید تا موهای شما درخشش بیشتری داشته باشد.
  • اگر موهای کوتاهی دارید، از مدل مو پیکسی با چتری‌های بلند یا موهای فر استفاده کنید تا صورت شما بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسد.
  • اگر موهای بلندی دارید، از مدل موی باب ایتالیایی با لایه‌های نامنظم استفاده کنید تا موهای شما حجیم‌تر و پرتر به نظر برسد.
  • برای افزودن جذابیت بیشتر به ظاهر خود، از لوازم جانبی مو مانند روبان‌ها، گیره‌های پنجه‌ای یا اسلایدهای تزئین شده استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله به شما در انتخاب ترند موی مناسب برای سال ۲۰۲۴ کمک کند.

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *