بهترین کرم پودر برای پوست چرب
بهترین کرم پودر برای پوست چرب

بهترین کرم پودر برای پوست چرب ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین کرم پودر برای پوست چرب : زیر منافذ پوست تمامی افراد یک غده چربی وجود دارد که روغن طبیعی تولید می کند و این روغن موجب می گردد که پوست سالم بماند. اما اگر غذه چربی زیادی تولید کند باعث چرب شدن پوست می شود. علت چرب شدن پوست شامل عوامل ژنتیکی، غذا و شیوه زندگی است. اگر یکی از والدین شما پوست چرب دارد احتمالا غدد شماهم غدد چربی بیش از حد فعال دارید. محل زندگی هم می تواند در غدد چربی پوستتان تغییرات ایجاد کند. در ادامه این مطلب از هفت رژ چند نمونه از بهترین کرم پودر برای پوست خشک را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

زیر منافذ پوست تمامی افراد یک غده چربی وجود دارد که روغن طبیعی تولید می کند و این روغن موجب می گردد که پوست سالم بماند. اما اگر غذه چربی زیادی تولید کند باعث چرب شدن پوست می شود.
اگر پوست شما دائما براق به نظر می رسد و روزانه چندین بار آن را می شویید و بازهم تغییری نمی کند می توان گفت که پوستان چرب است. پوست های چرب حتی می توانند ظرف چند ساعت بعد از پاکسازی مجدد چرب شوند.
همچنین احتمال بروز جوش در چنین پوست هایی بیشتر است زیرا سبوم که همان روغن زیر پوست است با سلول های مرده پوست مخلوط شده و در منافذ شما گیر می کند.
علت چرب شدن پوست شامل عوامل ژنتیکی، غذا و شیوه زندگی است. اگر یکی از والدین شما پوست چرب دارد احتمالا غدد شماهم غدد چربی بیش از حد فعال دارید. محل زندگی هم می تواند در غدد چربی پوستتان تغییرات ایجاد کند. مردم معمولا در هوای گرم پوست چرب تری دارند و زندگی کردن به طور مداوم در محیط گرم موجب چرب شدن پوستتان می شود.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

همچنین می‌توان با استفاده از محصولات مراقبت از پوست نامناسب برای نوع پوست خود، پوست چرب ایجاد کرد. برخی افراد پوست مختلط را با پوست چرب اشتباه می گیرند و برای مثال ممکن است از کرم های خیلی سنگین استفاده کنند.

اگر در ماه های زمستان پوست خشک تری دارید، بهتر است برنامه مراقبت از پوست خود را برای بهار و تابستان با مرطوب کننده های سبک وزن و پاک کننده های مبتنی بر ژل تغییر دهید. همچنین برای آرایش کردن هم بهتر است از کرم پودر برای پوست چرب استفاده کنید زیرا فرمولاسیون این نوع کرم پودرها طوری است که غدد چربی صورتتان را بیش از حد فعال نمی کند و بسیار سبک است.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

  • کرم پودر کالیستا مدل کامفورت

    همانطور که می دانید برند کالیستا در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. این برند برای هرنوع پوستی کرم پودر مخصوص ارائه داده است. ما به افرادی که پوست چرب دارند کرم پودر کالیستا مدل کامفورت را پیشنهاد می کنیم زیرا این کرم پودر جدا از بافت نرم و سبکی که دارد از بسته شدن منافذ پوستی جلو گیری می کند.
    از همه مهتر اینکه اجازه نمی دهد که هیچ اثری از چربی رو پوست شما باقی بماند. این محصول از رنگدانه غنی برخوردار بوده و جلوه زیبا و یکنواختی به پوست شما می بخشد.
    لازم به ذکر است که کرم پودر کامفورت کالیستا به دلیل دارا بودن بافت سبک هیچ احساس سنگینی روی پوستتان ایجاد نمی کند . شما می توانید تا مدت زمان طولانی آن را روی پوست خود داشته باشید. اگر دنبال بهترین کرم پودر برای پوست چرب هستید این محصول می تواند یک گزینه مناسب باشد.

کرم پودر کالیستا مدل کامفورت

خرید کرم پودر کامفورت کالیستا اصل از فروشگاه هفت رژ

بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب

کرم پودر مات کننده نوت

این محصول به دلیل داشتن انواع ویتامین A و B و E و F می تواند از پوست شما در برابر آلودگی و میکروب محافظت کند و همچنین چربی پوستتان را کنترل می کند. همانطور که می دانید فرمولاسیون برخی از کرم پودرها به این صورت است که برای تولید آنها از چربی و پارابن استفاده می کنند.
یکی از کارهایی که برند نوت انجام داده و موجب استقبال مشتریان شده عدم استفاده از چربی و پارابن در تولید کرم پودر می باشد. همین امر موجب می شود افرادی که پوست چرب دارند با استفاده از این کرم پودر چربی پوستشان کنترل شود و تشدید نشود.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

خرید کرم پودر نوت اصل از فروشگاه هفت رژ

کرم پودر ولوت بلک دایموند مای

برند مای از معروفترین و بهترین برند محصولات آرایشی است. این برند قدیمی و معتبر توانسته با تولید و توزیع مجصولات باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کند. کرم پودر مای سری ولوت بلک دایموند از پوشش دهی بالایی برخوردار است و به خوبی لک و جوش های پوستی شمارا پوشش می دهد.
این کرم پودر با توجه به فرمولاسیونی که دارد کمک می کند تا منافذ باز پوست کاهش یابد و به مرور عیوب آن بهبود یابد.
لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که کرم پودر ولوت بلک دایموند مای در برابر گرما و تعریق و رطوبت مقاوم است. اگر پوست چربی دارید می توانید از این کرم پودر استفاده کنید زیرا در برابر تعریق و چربی مقاوم می باشد.

کرم پودر ولوت بلک دایموند مای

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

کرم پودر مات فلورمار

برند فلورمار در سال ۱۹۷۲ در کشور ایتالیا تاسیس شد. اولین محصول تولیدی این برند لاک ناخن بود که به مرور تنوع محصولات آرایشی آن افزایش یافت. فلورمار محصولات خود را با ترکیبات گیاهی تولید می کند و همین امر موجب می شود که پس از استفاده از آن به پوستتان آسیب نرسد.
مجصولات این برند معتبر حاوی انواع روغن های گیاهی اعم از روغن زیتون، روغن بادام، روغن نارگیل و… است که قطعا موجب بهبود بخشی پوستتان می شود. یکی از محصولات برند فلورمار کرم پودر مات می باشد که به دلیل داشتن بافت سبک برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است. این کرم پودر حاوی ویتامین E بوده و موجب افزایش شادابی پوست می شود.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

خرید کرم پودر فلورمار اصل از فروشگاه هفت رژ

بهترین کرم پودر برای پوست چرب خارجی

کرم پودر مک استودیو فیکس

برند مک برای اولین بار در کانادا شروع به فعالیت کرد. این برند یکی از محبوبترین هاست ولی بسیاری از افراد مشهور از محصولات آن استفاده می کنند. کرم پودر مک استودیو فیکس با بافت نرمی که دارد به خوبی روی پوست صورت می نشیند. این کرم پودر به هیچ وجه پوست صورتتان را براق نمی کند. اگر پوست چرب دارید استفاده از کرم پودر باعث می شود که پوستتان برق نزند و آرایشتان طبیعی باشد.

کرم پودر مک استودیو فیکس

کرم پودر دیور

کرم پودر دیور فرمولاسیون خوبی دارد و با توجه به اینکه در خط تولید از مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده اند به جرعت می توان گفت کرم پودرهای این برند برای انواع پوست های حساس اعم از پوست چرب مناسب است.
شما پس از استفاده از این محصول شاهد بافت مخملی و زیبایی روی پوست صورت خود خواهد بود. کرم پودر دیور منافذ باز پوست را کاهش می دهد و به خوبی لک های پوستی را می پوشاند. جالب است بدانید که این نمونه از کرم پودر تا حدودی از پوست صورتتان در برابر اشعه آفتاب محافظت می کند.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با کاور بالا و قیمت مناسب

کرم پودر لورال

برند لورال بزرگترین کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را دارد. تولیدکننده محصولات برند لورال از باکیفیت ترین مواد اولیه جهت تولید آنها استفاده کرده است. یکی از محصولات پرطرفدار این برند مشهور کرم پودر است. کرم پودرهای لورال تنوع رنگی بالایی دارند و بافت فوق العاده آن باعث شده که افراد دارای پوست چرب پس از استفاده آرایش طبیعی داشته باشند. با توجه به اینکه ماندگاری کرم پودر لورال بسیار زیاد است شما می توانید در طول روز آن را روی صورتتان داشته باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست چربچند نمونه از کرم پودر مخصوص پوست چرب نام برده شد. امیدواریم بتوانید با توجه به توضیحات ارائه شده محصول متناسب با پوست خود را از سایت هفت رژ تهیه نمایید.

5/5 - (8 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *