ترفند ماندگاری رژ لب
ترفند ماندگاری رژ لب

ترفند ماندگاری رژ لب ، ماندگاری رژ لب مدادی ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترفند ماندگاری رژ لب : رژ لب در رنگ و مدل های متنوعی در بازار وجود دارد. این نمونه شامل انواع مختلفی اعم از رژ لب مایع، رژ لب جامد، رژ لب مات و غیره می شود. این نمونه در کیفیت های مختلفی در بازار توزیع می شوند. برخی از رژ لب ها گیاهی هستند و برخی دیگر با ترکیبات دیگری تولید می شوند.

رژ لب ها بسته به کیفیتشان از ماندگاری مختلفی برخوردار هستند. روش هایی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ماندگاری رژ لب را بیشتر کنید. در ادامه چند روش برای ماندگاری بیشتر رژ لب را خدمتتان توضیح خواهیم داد.

چگونه رژلب ساده را به رژ لب ۲۴ ساعته تبدیل کنیم

استفاده از خط لب برای ماندگاری بیشتر رژ لب

شاید با خود بگویید خط لب دیگر قدیمی شده و کسی از آن استفاده نمی کند، اما باید بدانید که در طناژ رنگی رژ لبتان باشد نه تنها که میکاپ را خراب نمی کند بلکه زیبایی آن را دو چندان می کند.

خط لب حدود لب های شما را مشخص می کند و باعث می شود که لب برجسته تر به نظر برسد. همچنین سبب جلوگیری از پخش شدن آن در اطراف لب می شود. می توان گفت یکی روش های مناسب برای ماندگاری بیشتر رژ لب استفاده از خط لب است.

استفاده از خط لب

ترفند ماندگاری رژ لب

 

ساخت رژ لب با ماندگاری بالا

لایه برداری لب برای ماندگاری بیشتر رژ لب

پوست لب به دلیل عوامل محتلف اعم از سرما، گرما و یا به دلیل استفاده مداوم از رژ لب خشک می شود و ترک می خورد. همین موضوع باعث می شود که بعد از مدت کوتاهی از زدن رژ به لبتان پوست لب جمع شده و زیبایی خود را از دست می دهد.
برای اینکه رژ به خوبی روی لب هایتان بنشیند بهتر است که پوست لب را پاکسازی و لایه برداری کنید. برای استفاده از این روش می توانید یک لایه بردار مخصوص لب و پوست را تهیه کنید. سپس با مسواک قسمت هایی از لب که ترک خورده را به آرامی مسواک بزنید.
به مدت ۳۰ الی ۴۰ ثانیه لب را مسواک زنید و بعد با آب بشویید. جال با دستمال مرطوب آن را خشک کنید. بعد از اینکه عملیات لایه برداری پوست لب انجام شد حال میتوانید رژ مدنظر خود را به لبتان بزنید.

انتخاب رژ لب با ماندگاری مناسب

همانطور که اول مطلب به آن اشاره شد رژ لب های از لجاظ کیفی انواع مختلفی را شامل می شوند. شما برای اینکه بتوانید یک رژ لب با ماندگاری بیشتر را انتخاب کنید باید به دنبال بهترین نمونه آن بگردید. رژ لب های کرمی، مایع براق و مات از ماندگارترین نمونه های رژ لب هستند. اگر برای یک رژ می خواهید که چندین ساعت روی لبتان بماند پیشنها هفت رژ به شما رژ لب مایع مات گلدن رز می باشد.

ترفند ماندگاری رژ لب

ترفند ماندگاری رژ لب

 

ماندگاری رژ لب مدادی و استفاده از پودر فیکس برای ماندگاری رژ لب

یکی روش هایی که برای فیکس کردن آرایش استفاده می کنند استفاده از پودر یا اسپری فیکس کننده است. برای استفاده از این دو محصول بعد از اینکه رژ لب را زدید کمی پودر فیکس را به لبتان بمالید. برای اینکه رنگ رژ لبتان تغییر نکند می توانید از پودر فیکس بی رنگ فلورمار استفاده کنید. اگر از اسپری استفاده می کنید، اسپری فیکس کننده را از لبتان فاصله بدهید سپس آن را اسپری کنید.

استفاده از پودر بچه برای فیکس کردن رژ لب

شاید با خود بگویید پودر بچه چه تاثیر بر ماندگاری بیشتر رژ لب دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این نمونه با توجه به بافتی که دارد ماندگاری رژ را افزایش می دهد. جالب است بدانید که پودر بچه فرم رژ لب شما را مات می کند و باعث می شود طبیعی تر به نظر برسد.

نکته ای که در استفاده از پودر بچه برای ماندگاری رژ لب وجود دارد این است که شما ابتدا باید براش را آغشه به پودر بچه کنید. بعد آن به آرامی پودر بچه را روی لبتان بمالید. اگر احساس کردید که خیلی لبتان خیلی پودر شده می توانید رژ لب را روی آن بزنید.

برای ماندگاری رژ لب چه کنیم

متاسفانه برخی از رژ لب ها به دلیل کیفیت پایینی که دارند موجب خشکی لب شده و به سرعت پاک می شوند. شما بهتر است که برای پیشگیری از خشک شدن لبتان و جهت بیشتر ماندن رژ بر لب هایتان از رژ لب جامد کالیستا استفاده کنید.این رژ لب از بافت نرمی برخوردار است و هیچ خشکی روی لبتان ایجاد نمی کنند. رژ کالیستا باکیفیت پوشش دهی یکنواختی دارد و بدون سرب است. عدم وجود سرب در این رژ لب مات جامد باعث شده که آسیب های احتمالی برای لبتان بوجود نیاید. این رژ لب کالیستا ماندگاری مناسبی دارد و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است.

با رعایت نکاتی که گفته شد می توانید تا چند ساعت رنگ رژتان را حفظ کنید و ماندگاری آن را افزایش دهید. امیدواریم که توضیحات ارائه شده برایتان مفید بوده باشد و بتوانید به راحتی رژ لب دلخواه خود را از سایت فروشگاه هفت رژ تهیه و خریداری نمایید.
ماندگاری بیشتر رژ لب

ترفند ماندگاری رژ لب

 

5/5 - (7 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *