مدل موهای مناسب برای انواع فرم صورت زنانه
  • توسط صدف نیکی
  • ۳ ماه پیش
  • مدل مو
مدل مو برای انواع صورت زنانه

مدل مو برای انواع صورت زنانه ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

مدل مو برای انواع صورت زنانه : همانطور که می دانید افراد دارای فرم صورت متفاوت هستند به همین دلیل باید مدل موی متناسب با صورتشان را انتخاب کنند. در ادامه مدل موی مناسب برای انواع فرم صورت را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید در هفت رژ

بهترین مدل مو برای مدل های مختلف صورت

آیا تا به حال با عکسی از سلبریتی مورد علاقه خود به آرایشگاه رفته اید و مدل موی دقیق آن ها را خواسته اید؟ اما در این فکر هستید که چرا آن چتری هایی که روی صورت دیگر سلبریتی ها بسیار زیبا به نظر می رسید اما برای شما اینگونه نیست؟

فقط به این دلیل نیست که آن سلبریتی ها بهترین تیم های آرایشگر دنیا را در اختیار دارند. بلکه احتمالاً به این دلیل است که مدل موی انتخابی شما با فرم صورت شما همخوانی ندارد. اگرچه اعتماد به نفس تنها چیزی است که برای داشتن یک مدل کوتاه با افتخار نیاز دارید.

اما هیچ اشکالی ندارد به فرم و زوایای صورت خود دقت کنید تا مطمئن شوید که بهترین مدل موی متناسب با ویژگی های منحصر به فرد صورت خود را انتخاب می کنید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین مدل مو را برای فرم صورت خود بیابید، تا بتوانید هر روز حتی بدون تیم آرایشگر شخصی خود مدل موی متناسب با صورتتان را داشته باشید.

تعیین فرم صورت شما

در این مرحله، ممکن است بپرسید، “شکل صورت من چیست؟” رایج ترین اشتباهی که اکثر مردم هنگام تلاش برای تعیین فرم صورت خود مرتکب می شوند این است که فکر می کنند صورتشان به سادگی گرد است. اگر از شما بخواهیم تصویری از صورت خود بکشید، شکل سر به احتمال زیاد گرد یا بیضی خواهد بود، اما خیلی بیشتر از اینها وجود دارد. هنگام تعیین فرم صورت خود، باید به خط مو، عرض و طول صورت و خط فک خود توجه کنید.

ساده ترین راه برای اینکه بفهمید چه فرم صورت دارید این است که موهایتان را عقب بکشید، یک خط چشم یا مداد لب بردارید، در آینه نگاه کنید و طرح کلی صورتتان را ترسیم کنید. شکل صورت شما باید در یکی از دسته بندی های زیر قرار گیرد:

  • صورت بلند
  • صورت بیضی
  • صورت مربعی
  • صورت گرد
  • صورت قلبی شکل
  • صورت الماسی شکل

آموزش رژ گونه زدن برای انواع فرم صورت

صورت بیضی شکل

شکل صورت در صورتی بیضی است که طول آن از عرض بیشتر باشد و خط فک باریک تر از خط مو باشد. صورت بیضی زاویه برجسته ندارد.

بهترین مدل مو برای صورت های بیضی شکل

هنگام انتخاب مدل موی مناسب برای صورت بیضی، هدف اصلی جلوگیری از کشیده شدن صورت است. اگر میخواهید صورتتان کوتاه تر دیده شود موهایتان را تا طول شانه کوتاه کنید. گر به دنبال بلند نگه داشتن موهای خود هستید، یک تغییر ساده می تواند تفاوت را ایجاد کند. چتری را امتحان کنید ، که در صورت های بیضی شکل عالی به نظر می رسند تا صورت شما را گرد تر کنند و بدون نیاز به کوتاه کردن موهایتان به یک اثر متعادل کننده دست پیدا کنید.

مدل مو برای صورت بیضی شکل

 

مدل مو برای انواع صورت زنانه

مدل مو برای انواع صورت زنانه

 

مدل مو برای صورت های بیضی شکل که باید از آن اجتناب کنید

به یاد داشته باشید، بهترین مدل مو برای صورت های بیضی، مدل هایی است که موهای شما را از صورت شما دور نگه می دارد و ویژگی های متعادل شما را نمایان می کند.

صورت های گرد

این نوع صورت از لحاظ طول و عرض یک اندازه هستند و زاویه و یا گوشه برجسته ندارند. صورت های گرد بیبی فیس هستند و چهره را جوان تر جلوه می دهند. از همین صورت اگر صورت گردی دارید می توانید از مدل هایی که در سنین کم استفاده می شود استفاده کنید. سلبریتی ها مانند سلنا گومز، کرستن دانست و از صورت گرد برخوردار هستند.

بهترین مدل مو برای صورت گرد

هنگام طراحی صورت گرد هدف اصلی این است که صورت کمی کشیده تر به نظر بیاید. یک ترفند مناسب برای انجام این کار این است مه کمی از مو را در یک طرف صورت باز بگذارید. این باعث می شود که چشم فریب بخورد و صورت کشیده تر به نظر بیاید.
موهای کوتاه برای صورت های گرد جذاب تر است و اگر به روش مناسب به آن حالت بدهید حتما چهره شما چندین برابر جذاب تر خواهد شد. همچنین می توانید موهایتان را دم اسبی ببنید تا صورت کشیده شود.

مدل موهایی که باید برای صورت های گرد اجتناب کنید

یکی از اشتباهات بزرگ برای صورت گرد این است که چهره خود را زیر مو پنهان می کنند که این مسئله باعث برجسته شدن صورت گرد می شود. سعی کنید موهایی که طول متوسط دارند چتری های متناسب با صورت بزنید و بهتر است که مدل آن براق باشد.

مدل مو برای انواع صورت زنانه

صورت های قلبی شکل

صورت قلبی شکل در قسمت خط مو پهن و ناحیه چانه و شقیقه باریک هستند و چانه کمی نوک تیز است. در این فرم صورت، پیشانی کمی برجسته تر است.

مدل مو برای صورت قلبی دخترانه

برای انتخاب مدل مو در این نوع از صورت می توانید قسمت باریک صورتتان را برجسته تر کنید یا نیمه پایینی را پهن تر نشان دهید. برای این کار موهایتان را روی آن قسمت از پیشانی که پهن تر است بریزید و ناحیه چانه را خلوت تر کنید تا بیشتر دیده شود.

مدل موهایی که برای صورت های قلبی شکل باید از آنها اجتناب کرد

از چتری های کوتاه جلوگیری کنید زیرا باعث می شوند که چانه شما باریک تر دیده شود. به هیچ وجه موهایتان را از وسط جدا نکنید و بهتر است که آن را یک طرفه قرار دهید. اگر موهایتان را از وسط به دو قسمت تقسیم می کنید سعی کنید یک طرف را پشت گوش قرار دهید.

صورت قلبی شکل

مدل مو برای انواع صورت زنانه

 

صورت های مربعی

صورت های مربعی شکل پهن و پیشانی، استخوان گونه و خط فک تا حدودی یکسان است. خط فک قوی یکی از ویژگی های برجسته صورت های مربعی شکل می باشد.

بهترین مدل مو برای صورت مربعی زنانه

هنگام انتخاب مدل مو برای صورت مربعی شکل، بهتر است مربعی بودن صورت خود را کمی برجسته کنید یا خط فک قوی خود را گرد تر کنید. اگر می خواهید فرم صورت خود را زیباتر نمایید، از چتری های صاف یا چتری کوتاه استفاده کنید تا واقعاً آن خط فک قوی را نشان دهید. اگر می‌خواهید حالت مربعی کاهش پیدا کند، بهتر است چند چتری نرم و لطیف را امتحان کنید تا خطوط مورب ایجاد شود و خطوط روی صورتتان ملایم شود. همچنین می توانید موهایتان را صاف و بلند با لایه‌هایی بپوشانید که چند اینچ از مو شروع می‌شوند. در پایان چشم ها را به سمت پایین بکشید زیرا این کار باعث می شود به طول صورت خود اضافه کنید.

مدل مو برای انواع صورت زنانه

 

صورت های بلند

صورت بلند به صورت بیضی شکل شبیه است اما طول بیشتری دارد.

مدل مو برای صورت لاغر و استخوانی زنانه

هدف اصلی برای فرم های صورت بلند این است که صورت شما پهن تر به نظر برسد تا اینکه طول بلندتر را متعادل کنید، بنابراین مدل موی فر گزینه ای عالی برای شما هستند. با استفاده از دستگاه های فرکننده مو می توانید موهای فر درشت داشته باشید.

مدل موهایی که برای صورت های بلند باید از آنها اجتناب کرد

با رعایت قانون “گشادتر نه طولانی تر”، از موهایی که بیش از حد از وسط بلند هستند اجتناب کنید، زیرا این کار باعث بلندتر شدن صورت می شود. همچنین از موهای یک قد یا براق که می تواند صورت شما را بلندتر نشان دهد، خودداری کنید.

مدل مو صورت بلند

صورت های الماسی شکل

اگر پهنای پیشانی و خط فک شما یکسان و پهن ترین قسمت صورت شما در استخوان گونه با چانه باریک باشد، احتمالاً فرم صورتتان الماسی است. صورت خود را مانند نگین واقعی در نظر بگیرید که در بالا و پایین باریک می شود.

مدل مو برای صورت الماسی زنانه

صورت های الماسی چون تقارن دارند از طرفداران بالایی برخوردار هستند. هدف اصلی در این نوع صورت این است که به جای پنهان کردن برخی ویژگی ها قسمت های ظریف را برجسته تر کنید. از مدل موی چتری بلند و کشیده استفاده کنید تا گونه های شما برجسته تر به نظر برسد. همچنین می توانید قسمت میانی مو را جمع کنید یا در پشت گوش قرار دهید و حتی دم اسبی ببنید. با این روش ها ساختار استخوانی صورت بیشتر نشان داده می شود.

مدل موهایی که برای صورت های الماسی باید از آن اجتناب کنید

برای چهره الماسی بهتر است مدل موهایی را انتخاب کنید که ویژگی مثبت صورتتان را بیشتر به نمایش بگذارد. در صورت الماسی شکل ترجیحا چتری گرد نزنید. برای بهتر الهام گرفتن می توانید از عکس افراد مشهور استفاده کنید.

مدل مو برای انواع صورت زنانه

مدل مو برای انواع صورت زنانه

 

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *