سه مرحله برای رسیدن به آرایش کلاسیک دخترانه
آرایش کلاسیک دخترانه

آرایش کلاسیک دخترانه ( خاص و عالی ) ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آرایش کلاسیک دخترانه : آرایش کلاسیک بی انتها و خیره کننده است. حتی اگر دوست دارید تکنیک‌های زیبایی جدید و رنگ‌های غیرمعمول را آزمایش کنید، هرگز فرصت را برای بهبود مهارت‌های اولیه آرایش از دست ندهید. آرایش کلاسیک یک آرایش کاملا ملایم است که برای روزمره و حتی عروس هم سبک مناسبی می باشد. ما سه مرحله برای رسیدن به آرایش کلاسیک را برایتان توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید در هفت رژ

آرایش کلاسیک چیست؟

آرایش معمولی شما چقدر با کلاسیک فاصله دارد؟ تمام روش‌های اساسی برای دستیابی به ظاهری باکلاس را بیاموزید، بنابراین هرگز با انتخاب‌های آرایش خود احساس نا آمادگی یا بیش از حد نخواهید کرد. آرایش کلاسیک برای استفاده روزانه یا بیرون رفتن در شب کاملاً مناسب است. برای این سبک از آرایش طرح دقیقی وجود ندارد، همیشه می‌توانید تکنیک‌ها را تغییر دهید، سایه‌های پررنگ یا طبیعی بزنید و تغییرات دلخواه خود را انجام دهید. این آموزش می تواند برای مبتدیان مفید باشد و برای همه کسانی که می خواهند روال آرایش خود را بهبود بخشند، ظاهری ساده و در عین حال شیک و مناسب برای هر موقعیتی داشته باشند.

آرایش کلاسیک فرانسوی دخترانه

آرایش کلاسیک دخترانه

 

مراحل آرایش کلاسیک

آرایش کلاسیک ساده و به یاد ماندنی است. ۳ مرحله اساسی وجود دارد که باید برای رسیدن به آن دنبال کنید: پایه پوست خود را آماده کنید، به چشمان خود توجه کنید، سپس با لب ها پایان دهید. تمام تکنیک ها و نکات آرایش کلاسیک را کشف کنید تا در هر موقعیتی عالی به نظر برسید.

آماده سازی پایه پوست

آرایش طبیعی کلاسیک برای شروع با ایجاد پایه به نام استفاده از کرم پودر، کانسیلر و کمی کانتور کردن صورت خود توصیه می شود. فقط آرایش با چشم های دراماتیک را می توان با استفاده از سایه چشم، خط چشم، مداد، ریمل و غیره شروع کرد تا بعد از آن بتوانید ناحیه زیر چشم را پاک و پنهان کنید. اگر آرایش لب قرمز کلاسیک را با چشم‌های برهنه ترجیح می‌دهید ، ابتدا با پوشش صورت خود کار کنید زیرا لب‌های پررنگ نیاز به رنگ پوستی یکنواخت و بدون لک‌های قابل مشاهده دارند.

چگونه پایه آرایش کلاسیک را آماده کنیم؟

  1. پوستتان را مرطوب کنید و از پرایمر متناسب با پوست خود استفاده کنید.
  2. از کرم پودر های مایع و چرب برای پوست های خشک استفاده کنید و برای پوست های چرب هم از کرم پودر مات استفاده نمایید. کرم پودر را به طول کامل روی صورت و گردن خود مخلوط کنید. لازم نیست لکه های پوستتان را بپوشانید، این کار فقط برای یکنواخت کردن صورتتان است. سایه و بافت زیرسازی متناسب با رنگ و نوع پوست خود را انتخاب کنید.
  3. مقدار کمی از کانسیلر را به لکه های صورتتان بمالید و بعد از ۱۵ ثانیه آن را پخش کنید. همچنین می توانید از کانسیلر های روشن تر برای پوشاندن چین و چروک استفاده کنید.
  4. یکی دیگر از قسمت های جذاب استفاده از هایلایتر است. در آرایش کلاسیک طبیعی می توانید از هایلایتر استفاده کنید، فقط این نکته را در نظر داشته باشید که محصولاتتان براق اما ظاهری طبیعی داشته باشد و زیبا درخشان نباشد. هایلایتر را می توانید رو گونه، گوشه داخلی چشم، زیر ابروها، پشت یا نوک بینی خود بزنید. فقط از استفاده زیاد خودداری کنید و آن را کامل فیکس کنید.
  5. از یک سایه رژگونه طبیعی و محصولات کانتورینگ مورد علاقه خود، برنزه کننده یا فقط یک کرم پودر در سایه تیره تر استفاده کنید. قانون آرایش کلاسیک را به خاطر بسپارید که همیشه باید محصولات خشک و پودری را روی بافت های مایع بمالید و نه برعکس.
آرایش کلاسیک دخترانه

آرایش کلاسیک دخترانه

 

آماده سازی چشم ها

مرحله بعدی آرایش ساده کلاسیک آرایش چشم است ، پس بیایید بدون بحث زیاد شروع کنیم.

  1. ابتدا به یک پالت سایه چشم کلاسیک با سایه های قهوه‌ای و چند سایه روشنتر و براق دیگر نیاز دارید. مطمئن باشید که هرگز از خرید چیزی مانند سایه چشم ۱۶ رنگ دودوگرل پشیمان نخواهید شد. سایه قهوه ای را روی چین پلک بالایی و در امتداد پلک پایینی خود مخلوط کنید. سایه روشنتر را در مرکز پلک بالایی خود بزنید.
  2. یک بال برای بلند کردن گوشه های بیرونی چشم ایجاد کنید – این می تواند یک بال تیز خط چشم یا فقط یک بال ترکیبی نرم باشد که با سایه های چشم تیره می توانید انجام دهید.
  3. همچنین می توانید ابروهای خود را با سایه چشم قهوه ای پر کنید ؛ ببینید این محصول چقدر کاربردی است! در غیر این صورت از محصولات ابروی مورد علاقه خود استفاده کنید.
  4. استفاده از ریمل را برای مژه های بالا و پایین فراموش نکنید. توصیه می کنیم ریمل صورتی اسنس را امتحان کنید. ریمل های کالیستا هم نمونه قوی و باکیفیتی هستند.
  5. محصولات اضافی چشم را از زیر چشم خود پاک کنید. برای این کار می توانید از پودر استفاده کنید.
آرایش کلاسیک دخترانه

آرایش کلاسیک دخترانه

 

مهر نهایی آرایشتان را بزنید

تقریبا آرایشتان آماده است. لب ها آخرین مرحله از آرایش طبیعی کلاسیک هستند. اگر روی چشمهایتان تاکید میکنید، از رژ لب تیره و جیغ استفاده کنید، در غیر این صورت، سایه های قرمز روشن را امتحان کنید آنها هم شیک و باکلاس هستند.

  1. ابتدا یک بالم لب بزنید و کمی با دستمال کاغذی پاک کنید.
  2. لب های خود را با مداد لب کانتور کنید ، ممکن است کمی تیره تر از سایه رژ لب شما باشد سپس رژ لب خود را بزنید.
  3. می توانید براق کننده لب یا هایلایتر را به مرکز لب و ناحیه قوس دار بزنید، اما این کار اختیاری است.
  4. در این مرحله می توانید آرایش کلاسیک خود را با پودر تکمیل کننده یا اسپری فیکساتور درست کنید چون آرایش کلاسیک شما آماده شده است.

آرایش کلاسیک عروس

آرایش های کلاسیک عروسی بی نهایت زیبا هستند و بیشتر مورد علاقه عروس ها می باشند. برای یک روز بزرگ، احتمالاً نمی خواهید آزمایش‌ های آرایشی انجام دهید، دوست دارید از تکنیک‌ های آرایشی اثبات‌ شده در زمان استفاده کنید و باکلاس بمانید. نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که آرایش عروس باید تا حد ممکن نکات زیبایی را برای ماندگاری طولانی داشته باشد. چه به سراغ آرایشگر بروید، چه خودتان آن را بسازید، به دنبال مراجعی از ظاهر رویایی عروس خود باشید، برای مثال، از مقاله هفت ترفند ماندگاری آرایش صورت الهام بگیرید.

آرایش عروس کلاسیک

آرایش کلاسیک دخترانه

 

آرایش کلاسیک فرانسوی چیست؟

وقتی مردم در مورد آرایش کلاسیک فرانسوی صحبت می کنند معمولاً منظور چیست؟ هیچ نگاه دقیقی وجود ندارد که “فرانسوی” در نظر گرفته شود، اما قطعاً چند تکنیک است که این مفهوم را توصیف می کند. بنابراین، برای رسیدن به آن حال و هوای زیبایی فرانسوی چه باید کرد؟

پوست خود را به خوبی مرطوب کنید و حداقل پوشش را حفظ کنید. قرار نیست آرایش فرانسوی با پوشش کامل یا کانتورینگ سنگین باشد.

هدف این است که پوستی شاداب داشته باشید، بنابراین استفاده از رژگونه طبیعی را برای صورت خود فراموش نکنید.

یکی دیگر از قوانین ناگفته آرایش فرانسوی این است که تنها یک ویژگی را برجسته کنید؛ برای مثال ایجاد چشم های دودی یا انتخاب لب های پررنگ.

در آرایش فرانسوی، سعی نکنید خطوط خیلی صاف و مشخص ایجاد کنید. خط چشم، سایه چشم و مداد لب خود را کاملاً با هم ترکیب کنید تا این ظاهر زیبا و بدون دردسر ایجاد شود.

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *