فرق بی بی کرم و سی سی کرم و دی دی کرم
فرق بی بی کرم و سی سی کرم

فرق بی بی کرم و سی سی کرم و دی دی کرم ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

فرق بی بی کرم و سی سی کرم : اگر همیشه آرایش می کنید احتمالا اسم BB کرم CC کرم و DD کرم را شنیده اید. این کرم ها با توجه به ترکیباتی که دارند دارای ویژگی های متفاوتی هستند و به همین دلیل به سه دسته مجزا تقسیم شده اند. اگر شما نمی دانید که بی بی کرم چه فرقی با سی سی کرم و دی دی کرم دارد پس در ادامه با ما همراه باشید در هفت رژ تا با هر سه نوع آنها آشنا شوید.

یک کرم با ویژگی های مختلف

برای اصولی آرایش کردن قبل از اینکه شروع به میکاپ کنید ابتدا باید از مرطوب کننده استفاده کنید و اگر در فصول گرم سال باشید حتما نیاز به ضد آفتاب هم هست. همانطور که می دانید کرم ها با ترکیبات مختلفی تولید می شوند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل اینکه کرم پودرتان از خاصیت ضد آفتاب یا مرطوب کنندگی برخوردار نیست مجبور می شوید یک ضد آفتاب یا مرطوب کننده جدا تهیه کنید. همین کار موجب اتلاف وقت و هزینه می شود. اما با وجود محصولی که از تمامی این ویژگی ها برخوردار باشد دیگر مشکل شما حل می شود و در واقع با یک تیر چند نشان زده اید.

تفاوت BB کرم CC کرم و DD کرم

بی بی کرم و سی سی کرم از لحاظ پوشش دهی باهم متفاوت هستند. سی سی کرم پوش دهی بیشتری دارد و برای افرادی که لکه های پوستی دارند مناسب تر است.در واقع می تواند به عنوان یک کرم پودر و در کنار آن یک کرم ترمیم کننده برای افرادی که لکه های پوستی دارند عمل کند. بی بی کرم برای افرادی که پوست صاف دارند می تواند یک انتخاب عالی باشد.  دی دی کرم هم بیشتر خاصیت مراقبتی دارد و می توان از آن به عنوان ترمیم کننده پوست استفاده کرد.

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

 

بی بی کرم چیست؟

کرم BB مخفف Beautifying Balm است. برخی دیگر از اصطلاحات دیگر استفاده می کنند که این اصطلاحات عبارتند از: بالم لکه یا بالم کیسه. مناسب است که چنین محصول چند منظوره ای بیش از یک معنی برای نام آن داشته باشد. چون کارش همین است! بی بی کرم در قلب خود یک محصول آرایش صورت است که ترکیبی از مراقبت از پوست و آرایش است.

بهترین مارک بی بی کرم

بی بی کرم فارماسی اصل

کرم پودر‌ بی‌بی‌ فارماسی کاور بالایی دارد و سبب اصلاح و سرعت در کلاژن سازی پوست شما عزیزان می شود. هم چنین با وجود ماده‌های آبرسان در دستور ساخت عالی آن ، پوستتان را خیلی خوب مرطوب‌ نموده و نرمی‌ فوق العاده ای به آن پیشکش می کند. این فرآورده زیبایی درمانی مشتمل ضد آفتاب بوده که از پوستتان در مقابل اشعه های زیان‌آور نور‌ آفتاب حفاظت می نماید.

بی بی کرم فارماسی اصل

بی بی کرم گلدن رز اصل

بی بی کرم گلدن رز، یکی از تولیدات جدید این مارک محبوب می باشد که حالتی بی‌نظیر به پوست شما می بخشد. بافت قابل انعطاف و مدل این بی بی کرم ، ظاهری براق به پوست داده و آن را لطیف می‌سازد؛ به علاوه در حین روز پوست را آبرسانی کرده و نواقص آن را می‌پوشاند. بی بی کرم گلدن رز با دارا بودن غربال ضد آفتاب (SPF25) پوست را در برابر اشعه‌ مضر خورشید نگهداری می‌نماید. این bb کرم دارای آنتی اکسیدان و ویتامین ای میباشد و با فرمولاسیون بدون چربی و فاقد پارابن، میتواند بدون نیاز به مرطوب کننده استفاده شود.

بی بی کرم گلدن رز اصل

بی بی کرم گابرینی اصل

این بی بی کرم دارای بافت بسیار سبکی است و ماندگاری بالایی دارد، همچنین با SPF15 در اختیار شما قرار می‌گیرد تا پوستتان را در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند. این بی بی کرم تا ۲۴ ساعت پوست را آبرسانی می‌کند و باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست و ارتجاع آن می‌شود.

بی بی کرم گابرینی اصل

خرید بی بی کرم گابرینی اصل از فروشگاه هفت رژ

مزایا بی بی کرم

به جای استفاده از مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و زیر سازی جداگانه، می توانید با یک کرم BB تمام این مزایا – پوشش، آبرسانی و SPF را دریافت کنید. کرم بی بی دارای ۵ مزیت فوق العاده است:

  1. پوست را آب رسانی می کند و برای افرادی که دارای پوست خشک هستند بسیار مناسب است.
  2. با SPF 30 محافظت می کند و به پوست در برابر آفتاب آسیب نمی زند.
  3. عیوب را محو می کند و از آن می توان بجای کرم پودر هم نیز استفاده کرد.
  4. پوست را صاف می کند، در واقع با توجه به ترکیباتی که دارد از خاصیت ترمیم کنندگی برخوردار است.
  5. از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می کند و سبب تقویت پوست می شود. بدون روغن و بدون مواد سنگین است.

در صورت تمایل روزانه از بی بی کرم استفاده کنید. در صورت نیاز در طول روز برای پوشش مجدد یا بعد از حدود ۶ ساعت یا بیشتر برای ادامه پوشش SPF استفاده کنید.

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

 

سی سی کرم چیست؟

CC مخفف “Color Correcting” یا “Complexion Correcting” است. کرم سی سی برای رفع مشکلاتی مانند قرمزی، تیرگی یا رنگ ناهموار پوست با ارائه ترکیبی از مزایای مراقبت از پوست و پوشش آرایش طراحی شده است. با خواصی مانند SPF، مرطوب کننده و مواد ضد پیری، یک کرم CC خوب فراتر از پوشش خالص است. پوست شما را تغذیه می کند و در طول زمان رنگی سالم تری ارائه می دهد.

آیا کرم سی سی می تواند جایگزین کرم پودر شما شود؟ کاملا. برای کسانی که به دنبال ظاهری سبک تر و طبیعی تر هستند، کرم پودر سی سی یک جایگزین عالی ارائه می دهد. پوشش کافی برای پوشاندن عیوب را فراهم می کند و در عین حال ظاهری تنفس پذیرتر و پوستی مانند ایجاد می کند. انتخاب استفاده از کرم سی سی به جای کرم پودر به سطح پوشش مطلوب و مزایای مراقبت از پوست شما بستگی دارد.

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

 

چرا کرم سی سی را انتخاب کنیم؟

انتخاب کرم سی سی نسبت به فونداسیون سنتی می تواند به دلایل مختلف مفید باشد:

  • پوشش سبک : کرم سی سی احساس سنگینی کمتری را ارائه می دهد و برای استفاده روزانه خوب است.
  • مزایای مراقبت از پوست : حاوی مواد مفید برای پوست مانند پروبیوتیک ها و SPF، از پوست شما محافظت می کند و آن را بهبود می بخشد.
  • کاربرد آسان : ساختار آن به گونه ای است که حتی مبتدیان هم می توانند از آن راحت استفاده کنند.

دی دی کرم چیست؟

دی دی کرم یک کرم ترکیبی است که بیشتر برای محافظت از پوست و کلاژن سازی استفاده می شود. برای تولید دی دی کرم از ترکیبات گیاهی اعم از دانه انگور و دیگر عصار های گیاهی استفاده شده است.

کدام یکی از کرم های BB، CC و DD بهتر هستند؟

همه این کرم ها با توجه به کاربرد و عملکردی که دارند بهترین هستند. اما برای اینکه بدانید کدام یکی از آنها بهترین هستند ابتدا باید نوع پوست و نیاز خود را بشناسید. برای مثال کرم BB از خاصیت آبرسانی برخوردار است و برای افرادی که پوست خشک دارند می تواند یک گزینه مناسب باشد – یا کرم CC پوشش دهی بیشتری دارد و برای فردی که میخواهد لکه های پوستی خود را بپوشاند می تواند بهترین انتخاب باشد.

پس ابتدا نیاز خود را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید بی بی کرم، سی سی کرم یا دی دی کرم کنید.

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

فرق بی بی کرم و سی سی کرم

 

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *