رژ لب نود چیست ؟ بهترین برند رژ لب نود برای پوست سفید گندمی سبزه
بهترین برند رژ لب نود

بهترین برند رژ لب نود ❤️هفت رژ ، قیمت رژ لب نود

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین برند رژ لب نود : در زمان های قدیم بیشتر افراد از رژ لب های قرمز استفاده می کردند اما از آنجایی که امروز سبک آرایش ها بیشتر به سمت نچرال می رود افراد سعی می کنند از رژ لب هایی با رنگ ملایم تر استفاده کنند. رژ لب از لحاظ بافت هم به دسته های مختلفی تقسیم می شود که افراد با توجه به سلیقه از نمونه دلخواه استفاده می کنند. امروز رژ لب های نود در دسته پرطرفدار ترین نوع رژ لب هستند. حال شاید این سوال برایتان مطرح شود که رژ لب نود چیست؟! در ادام توضیحاتی در رابطه با آن خدمتتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید در هفت رژ

رژ لب نود به رژ لب هایی گفته می شود که رنگ آنها به پوست فرد نزدیک تر است یا شبیه به رنگ لب می باشد. این رنگ ها باعث می شوند که آرایش شما حالت طبیعی تری داشته باشد. این نوع از رژ لب دارای تنوع رنگی بالایی می باشد و حاوی رنگ روشن تا تیره است.

یکی از اهداف استفاده از رژ لب نود در آرایش این است که ظاهری بدون اغراق را ایجاد کنید و آراسته تر به نظر بیایید. به دلیل رنگ ملایمی که رژ لب نود دارد می توانید از آن در محیط کار، دانشگاه و مکان هایی که نمی توان در آن آرایش غلیظ داشت، استفاده کنید.

بهترین برند رژ لب نود

بهترین برند رژ لب نود

 

رنگ رژ لب نود برای انواع پوست

همانطور که می دانید رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت است، برخی از آنها پوست تیره و برخی دیگر پوست روشن دارند. از همین جهت برای استفاده از رژ لب نود باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با پوست صورتت شما باشد. رنگ رژ لب نود برای انواع پوست شامل موارد زیر می باشد:

رژ لب نود برای پوست سفید

برای اینکه یک رژ لب هماهنگ با پوست سفید پیدا کنیم بهتر است که به سراغ رژ لب های رنگ روشن برویم. رنگ های مانند صورتی، بنفش، یاسی و گلبه ای مناسب است این نوع پوست هستند. فردی که پوست سفید دارد بهتر است که از رنگ های تیره مانند قهوه ای و کاراملی استفاده نکند. زیرا این تناژ رنگ جذابیت فرد با پوست سفید را کاهش می دهد. اگر قصد دارید از رنگ تیره استفاده کنید سعی کنید رنگ هایی مانند آجری و قهوه ای تیره را مورد استفاده قرار دهید.

رژ لب نود برای پوست گندمی

رنگی پوست گندمی طوری است که نه تیره محسوب می شود و نه روشن. این رنگ پوست در واقع قهوه ای روشن محسوب می شود. اما سوالی که مطرح می شود این است، که چه رنگی از رژ لب نود مناسب پوست گندمی است؟ برای انتخاب رژ لب نود مناسب پوست گندمی می توانید رنگی را انتخاب کنید که کمی روشن تر یا کمی تیره از پوست گندمی باشد. رنگ های صورتی، کاراملی، هلویی و قهوه ای موارد مناسبی برای این نوع پوست هستند.

بهترین برند رژ لب نود

بهترین برند رژ لب نود

 

رژ لب نود برای پوست سبزه

برای پوست سبزه می توانید از رنگ های گرم استفاده کنید. رژ لب نود قهوه ای و کاراملی مناسب پوست های سبزه است. اگر رنگ لبتان صورتی است می توانید از رژ لب نود صورتی ملایم هم نیز استفاده کنید.

رژ لب نود برای پوست تیره

برای پوست های تیره هم بهتر است از رنگ های گرم استفاده شود. بسته به نوع میکاپ رنگ رژ لب نود خود را انتخاب کنید. رنگ های متضاد هم برای پوست تیره مناسب هستند، مانند کرم قهوه ای روشن و صورتی روشن. این نوع از رنگ های متضاد باعث می شوند که لب شما در کنار پوست تیره بهتر و زیباتر به چشم بیاید.

انواع رژ لب نود

همانطور که به آن اشاره شده رژ لب های نود برند خاصی ندارند و با توجه به رنگ نود نامیده می شوند. چند نمونه از رژ لب های رنگ نود را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

بهترین برند رژ لب نود هلویی گوشتی قهوه ای

رژ لب مایع مات گلدن رز مدل نود لوک

این محصول از برند معروف گلدن رز رنگ کاراملی دارد و مناسب افراد با پوست های گندمی و سبزه است. رژ لب مایع مات گلدن رز حاوی خاصیت آبرسانی بوده و بسیار سبک است. از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و برای آرایش نود و روزانه می توانید از آن استفاده کنید. یکی از مزایای رژ لب نود لوک گلدن رز داشتن ویتامین E و روغن آووکادو است که سبب جلوگیری از آسیب رسانی به پوست لب می شود. برای پوست های روشن تر می توانید شماره سه این محصول را تهیه نمایید. برای پوست های تیره هم شماره ۱ رژ لب مایع مات نود لوک گلدن رز مناسب است.

رژ لب مایع مات گلدن رز مدل نود لوک

رژ لب مایع براق گلدن رز مدل نود لوک

رژلب های مایع به نسبت رژلب های جامد، بیشتر باعث درخشندگی و پر حجم نشان دادن لبها می شوند و بر زیبایی چهره می افزایند. این رژ لب دارای جلوه ای براق است که زیبایی بسیار زیادی به لب های شما می بخشد، همچنین این رژ لب مایع دارای بافت بسیار سبک و غیرچسبنده است که به هنگام استفاده به صورت یکدست پخش می شود و به مدت طولانی بر روی لب های شما ماندگار می ماند. این محصول به دلیل دارا بودن روغن جوجوبا و آووکادو لب های شما را مرطوب می کند و مانع از خشک شدن لب های شما می شود.

رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با بافت سبک، براق و لطیف، سبب آبرسانی به لب ها می گردد و از خشک شدن لب ها پیشگیری می‌کنند. فرمول ساخت مخصوص این رژ، دارای ویتامین ای است که لطافت ویژه ای به لب ها می دهد. رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با پیگمنت های رنگی بالای خود رنگی خیلی نچرال و کاوری مطلوب روی لب‌ها خلق می‌کند که در درازمدت اثرگذاری آن زیاد می باشد.این رژ لب مایع براق دارای چهار رنگ زیبا و جذاب است.

قیمت و خرید رژ لب بدون سرب گلدن رز

بهترین برند رژ لب نود

 

خرید رژ لب مایع گلدن رز اصل

رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا شماره C22

این مدل از رژ لب جامد کالیستا به عنوان یک نرم کننده لب عمل می کند و از لب در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند. شماره ۲۲ رژ لب جامد هیدرا کالر یک رنگ نود می باشد. برای افرادی که پوست سفید دارند مناسب است. این رژ حاوی ویتامین E و عصاره آلوئه ورا بوده که سبب تقویت پوست لب می شود.

رژ لب نود جامد کالیستا

رژ لب مایع مات گلدن رز شماره ۳۵

همانطور که گفتیم رژ لب های نود معمولا ظاهری طبیعی به چهره می بخشند. رژ لب مایع مات گلدن رز به دلیل فرمولاسیونی که دارد رنگ طبیعی به لب شما می بخشد و لطافت و نرمی لب را افزایش می دهد. رنگ این رژ لب مناسب پوست های تیره و سبزه است. هیچ چسبندگی و خشکی روی لب ایجاد نمی کند.

رژ لب مایع مات گلدن رز شماره 35

با توجه به توضیحاتی که ارائه داده شد به خوبی با رژ لب نود آشنا شدید و می توانید رنگ های مدنظر خود را از فروشگاه هفت رژ تهیه نمایید.

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *