خط چشم روباهی چیست؟ آموزش خط چشم روباهی
آموزش خط چشم روباهی

آموزش خط چشم روباهی ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش خط چشم روباهی : حط چشم روباهی یک روند بی پایان است و مردم به طور فزاینده ای به این سبک می روند. وسواس مردم به شکل چشم های کشیده و باریک در واقع کاملاً شوم است. ترندهای اخیر باعث شده که افراد بیشتر به سمت این سبک از خط چشم بیایند. در همان ابتدای این روند، بسیاری از مردم احساس می کردند که این مدل کنار گذاشته شده است زیرا خط چشم روباهی برای همه مناسب نیست. اما به زودی، هنرمندان آرایش با تکنیک‌های هوشمندانه خط چشم روباهی را برای هر شکل چشمی مناسب ساختند. این ثابت می‌کند که این مدل چقدر قدرتمند است. اگر شما هم می خواهید خط چشم روباهی بکشید پس در ادامه با هفت رژ همراه باشید.

برای نامیدن خط چشم روباهی، به دو بال نوک تیز و پیچیده در هر دو گوشه داخلی و خارجی چشم نیاز دارید. سبک مشخص این خط چشم این است که بال بیرونی از پلک میانی شروع می شود و تا زمانی که فوق العاده نازک و تیز شود کشیده می شود. و بال گوشه داخلی چشم ها را باریک می کند تا با بال گوشه بیرونی منطبق شود.

آموزش خط چشم روباهی

آموزش خط چشم روباهی

 

تفاوت چشم روباهی و گربه ای

هنگامی که بدانید این دو نوع چشم چیست، بلافاصله تفاوت های ظریف بین آنها را خواهید دید. تفاوت های نشان داده شده در زیر بر اساس دو نکته اصلی شکل طبیعی چشم و سبک آرایش است.

چشم گربه ای

  • شکل طبیعی چشم: برای در نظر گرفتن شکل طبیعی چشم شخصی به عنوان چشم گربه ای، چشم ها باید روی او اثر گرد داشته باشند. شیب مثبت کانتال در چشم گربه ای نسبت به چشم روباهی کمتر آشکار است.
  • سبک آرایش: آرایش چشم گربه ای فقط به یک بال خط چشم در گوشه بیرونی نیاز دارد. بال بیشتر در سمت ضخیم تر است و بلندتر از خط چشم بالدار معمولی است.

چشم روباه

  • شکل طبیعی چشم: برای در نظر گرفتن “شکل طبیعی چشم” فردی به عنوان چشم روباه، شکل چشم باید شبیه چشم های بادامی باشد. به طور دقیق تر، چشم های کشیده را می توان چشم های روباهی در نظر گرفت.
  • سبک آرایش: ایجاد ظاهر چشم روباهی با آرایش نیاز به بال های خط چشم در هر دو گوشه داخلی و خارجی دارد. بال در قسمت بیرونی بیشتر از حد معمول کشیده شده و ضخیم به نازک می شود.

لوازم آرایش مورد نیاز

برای ایجاد این ظاهر به هیچ چیز دیگری به جز یک خط چشم خوب با نوک نوک تیز نیاز نخواهید داشت. اما برای کشیدن چشم روباهی کامل، چیزهای بیشتری برای آن نیاز دارید، و لیست به شرح زیر است:

  • خط چشم
  • هر برس مصنوعی نازکی، به عنوان مثال، برس لب
  • آب میسلار
  • پرایمر چشم
  • کانتور
  • ریمل
  • مداد خط چشم قهوه ای

همه این محصولات ذکر شده کم و بیش برای یک خط چشم جذاب روباهی مهم هستند که به موجودی که از آن نام گذاری شده است وفادار بماند.

آموزش کشیدن خط چشم روباهی طبیعی برای پلک افتاده

آموزش خط چشم روباهی

آموزش خط چشم روباهی

 

بهترین و پرکاربردترین نوع خط چشم برای این نوع ظاهر، خط چشم نمدی است.

  1. خط چشم نوک نمدی خود را بگیرید و می خواهید نوک آن را روی لبه گوشه بیرونی خود بچسبانید. به این ترتیب، شما یک راهنما دریافت خواهید کرد.
  2. آن خط را بیشتر دنبال کنید و آن را تا پلک میانی خود بکشید. همیشه مطمئن شوید که خط در نزدیکی خط مژه شما قرار دارد. ابتدا خطوط ناهمواری خواهید داشت، اما روی آن خط کار کنید و شدت خط را در پایه بدهید.
  3. بعد از اینکه از پایه راضی شدید، خط را به سمت بیرون گسترش دهید. هنگامی که از طول راضی شدید، روی آن خط ردیابی کنید و آن را با خط پایه تراز کنید.
  4. وقت خود را صرف کنید و در حین انجام این کار به آینه نگاه کنید. با این روش می توانید موقعیت مورد نظر بال خود را پیگیری کنید. برای داشتن خط چشم با پایه صاف به جلو و عقب بروید.
  5. وقتی از جهت و زاویه آستر خود راضی بودید، بال را تا یک نوک دقیق و دقیق بکشید.
  6. آب میسلار را روی یک برس زاویه دار یا پنبه بریزید و لبه بال یا هر قسمتی را که نیاز به اصلاح دارد صاف کنید.
  7. برای گوشه داخلی، دستان خود را ثابت نگه دارید و گوشه چشم طبیعی خود را دراز کنید. باز هم، هیچ چیز به جز یک خط چشم با نوک نمدی، دقت لازم برای بال گوشه داخلی را به شما نمی دهد.

خط چشم روباهی نازک و دخترانه

مراحل قبلی فقط روی قسمت خط چشم متمرکز بود. این قسمت شما را در مورد آرایش کلی چشم راهنمایی می کند. در اینجا نحوه استفاده از سایر محصولات آرایشی برای ایجاد چشم روباهی آمده است.

آموزش خط چشم روباهی

آموزش خط چشم روباهی

 

آموزش خط چشم روباهی برای مبتدی ها

مرحله اول – با استفاده از پرایمر روی یک پایه چشم تمیز شروع کنید. آن را با یک برس کاملاً مخلوط کنید.

مرحله دوم – رنگ کانتور خود را روی یک برس کوچک کرکی بگیرید و آن را روی چین قرار دهید. این را به عنوان یک خط چشم در نظر بگیرید و شروع به مشخص کردن چین خود کنید.

مرحله سوم – همان رنگ کانتور را روی گوشه بیرونی خود متمرکز کنید زیرا به شدت برای هدایت خط چشم نیاز دارید.

این مرحله همچنین به شما یک توهم کلی صورت برجسته می دهد.

مرحله چهارم – سایه روشنی از سایه چشم را برای هایلایت انتخاب کنید. از آن در مرکز پلک و استخوان ابرو استفاده کنید.

مرحله پنجم – خط چشم روباهی خود را همین حالا انجام دهید.

مرحله ششم – برای داشتن ظاهری زیبا از ریمل استفاده کنید. با مژه های پایین به راحتی بروید. ریمل بیش از حد باعث می شود که آنها بسیار محکم به نظر برسند. برای این کار می توانید از ریمل حجم دهنده Extend Volume کالیستا استفاده کنید.

مرحله هفتم – خط چشم بالایی خود را با یک خط چشم مدادی قهوه ای تمدید کنید.

شما می‌توانید با وجود اینکه ویژگی‌هایتان مخالف شماست، هر آرایشی را انجام دهید. شما فقط باید تعیین کنید که کدام استراتژی موثر است.

اگر زیاد تمرین کنید، با نحوه ساخت این خط چشم خاص آشنا خواهید شد. به یاد داشته باشید، آرایش برای سرگرمی است. لازم نیست خود را مجبور کنید تا در این روند قرار بگیرید.

آموزش خط چشم روباهی

آموزش خط چشم روباهی

 

5/5 - (7 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *