تینت لب چیست؟ و چه تفاوتی با رژلب و برق لب دارد؟
تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب ❤️ هفت رژ ، قیمت و خرید تینت لب اتود هاوس اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب : در نبرد تینت لب و برق لب و رژ لب اولین چیزی که نسبت به بقیه متمایز است ماندگاری آن می باشد. البته که بعد رنگ دادن به لبتان برای براق کردن آن می توانید از برق لب استفاده کنید. هرکدام از این محصولات کاربرد جداگانه ای دارند که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم. با ما همراه باشید در هفت رژ

تینت لب چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، تینت لب باعث رنگدهی به لب می شود. تینت لب جلوه ای مات و طبیعی به لب می بخشد و موجب مرطوب شدن لب هم می شود. تینت ماندگاری خیلی بالایی دارد و بعد از اینکه آن را روی لب می زنید سریع خشک می شود. این محصول به هیچ عنوان پخش کنندگی ندارد و بعد از خشک شدن به راحتی پاک نمی شود.
تینت های لب در رنگ های مختلفی تولید می شود و بهتر است با توجه به رنگ پوست خود نمونه مد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

اگر به دنبال بهترین محصول از هر محصولی هستید باید بدانید که هر تینت لب برای استفاده به عنوان رژ گونه و سایه چشم بی خطر است. علاوه بر این رنگ های ملایم و شیرینی را به چهره می افزاید. آنها بسیار سبک هستند.
اگر ترند های زیبایی کره ای را دنبال کرده اید مطمئنا می دانید که لب های آمبره خیلی معروف هستند. با استفاده از تینت لب می توانید طوری آرایش کنید که لب هایتان زیباتر و حجیم تر به نظر برسند.

بهترین مارک تینت لب خارجی اصل

تینت لب

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

این سه محصول هرکدام به طور مجزا کارایی های مخصوصی دارند و یکسری ویژگی ها آنها را از یکدیگر متمایز می کند. به طور کلی تفاوت های آنها شامل ماندگاری، نوع رنگ دهی، مرطوب کنندگی و احساس سنگینی روی لب ها می باشد.

تینت لب یا رژ لب ؟

رژ لب

قاعدتا رژ لب ها با کیفیت مختلفی تولید می شوند و ما در ادامه می خواهیم به طور کلی به تفاوت تینت لب و رژ لب بپردازیم. این توضیحات اشاره به رژ لب خاصی ندارد و یک توضیح کلی درباره تفاوت تینت و رژ لب می باشد.

ماندگاری آنها متوسط است

اکثر رژ لب ها ماندگاری زیادی ندارند به سرعت پاک می شوند. اگر می خواهید رژ لب مدت زمان طولانی تری روی لب هایتان بماند باید به سراغ رژ لب های مایع بروید. تینت لب نسبت به رژ لب ماندگاری بهتر و راحت تری دارد.

رژ لب چهره شما را واضح تر می کند

گاهی اوقات ما حال و حوصله آرایش کامل صورت را نداریم اما همچنان می خواهیم زیبا به نظر برسیم از همین جهت با یک رژ لب کار را تمام می کنیم زیرا رژ لب باعث پررنگ شدن لب می شود و اگر آرایش هم نکنید و فقط رژ لب بزنید توجه بیشتر به لب هایتان جلب می شود و دیگر اجزای صورت که آرایش ندارد زیاد دیده نمی شود. اما تینت لب جلوه ای مات و طبیعی به لب می دهد.

بدون لک نیستند

رژ لب ها اکثرا بدون لک نیستند و پس از هرکار کوچکی که انجام می دهید به خصوص هنگام خوردن یا آشامیدن مجبور به تمدید مجدد آن هستید. اما تینت لب با ماندگاری بالا و جذب سریع این نگرانی را برطرف می کند و با زدن آن نیاز به حمل آینه یا نگاه کردن مداوم به موبایلتان ندارید.

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

 

تفاوت تینت لب و برق لب

تینت لب و برق دارای تفاوت های جزئی هستند که این تفاوت ها شامل موارد زیر می شوند:

همه کاره است

برق لب جلوه ای شفاف به لب های شما می بخشد. به جای صرف هزینه برای براق کننده های مختلف می توانید با سرمایه گذاری بر روی یک براق کننده شفاف از مهارت های آرایش خود نهایت استفاده را ببرید. اگر به فکر یک آرایش کامل تر هستید تهیه براق کننده با رنگدانه آرایشی می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. تینت لب جلوه ای مات به لب می دهد و باعث براق شدن لب ها نمی شود. می توانید پس از زدن تینت لب روی لب هایتان برق لب بزنید.

احساس سنگینی ایجاد نمی کند

دخترانی که برق لب را تهیه می کنند می دانند که این محصول به راحتی اعمال می شود و فرمول سبک آن شما را اذیت نمی کند و می توانید از زدن برق لب لذت ببرید. تینت لب هم احساس سنگینی روی لب ایجاد نمی کند اما اگر هردوی آن ها را باهم بزنید ممکن است کمی لب هایتان سنگین شود.

مرطوب کننده است

برق لب های امروزی از خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بالایی برخوردار هستند و برخی از آنها به دلیل دارا بودن عصاره های گیاهی به طور معجزه آسایی سبب نرم شدن لب می شود. همه ی تینت لب ها مرطوب کننده نیستند و فقط تعدادی خاص از آنها باعث نرم و لطیف شدن لب می شوند از همین جهت هنگام تهیه تینت باید از مرطوب کننده بودن آن اطمینان حاصل کنید.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد به خوبی با تفاوت تینت لب با رژ لب و براق کننده آشنا شدید و می تواند بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

 

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *