مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

مراقبت بعد از تزریق ژل لب : لب یکی‌از بخش های صورت میباشد که با ارتقا سن وسعت لب کاهش یافته ،طول لب کم شده و بر جستگی آن در صورت کاهش مییابد. تزریق ژل لب قادر است برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار موثر باشد. وسعت لب، طول و برجستگی آن ذیل تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی طبیعتا از لب فوقانی والا تر و حجیم تر میباشد و نصفه راست و چپ هر یک از لب ها مشابه هم می‌باشند که وسعت و تقارن در‌این دو نصفه بسیار اساسی میباشد. در تزریق ژل کاری که ایفا میگردد این میباشد که لبه لب پر رنگ و وسعت داده میشود و بنابراین میباشد که به زیبایی صورت از روش تزریق ژل لب افزوده میگردد

با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

روش تزریق ژل لب

دکتر بایستی اولا” آشنایی ظریف و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. ثانیا” به تکنیک این طرز که مشتمل بر محل مطلوب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مطلوب پوستی میباشد به طور کامل آشنا باشد.
مقدار ژل تزریق گردیده و سطحی یا این که عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع ماده مستعمل و نتیجه ها آیتم دلخواه از طرفی و عمق و محل چین موردنظر از طرف دیگر داراست.
ترکیبات هیالورونیک اسید به انگیزه جذب آب زیاد در نزدیکی خویش و ارتقا وسعت نتیجه ها از این دستور نیاز به وسعت کمتری از ژل برای اصلاح چین‌ها و فرورفتگی‌ ها داراست.
به این خواسته بعد از بی‌حس کردن موضع و یقین دادن به مریض محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا این که الکل پاک می‌شود.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

 

جدیدا تعداد مراجعینی که تا قبل از این تزریق ژل لب اجرا داده اند وناراضی می باشند زیاد گردیده اند.
پیش از هر گونه تزریقی می بایست لب معاینه گردد تا درصورتی که نقص‌ عملکردی وجود دارااست آیتم اعتنا قرار گیرد.
فرم لب می بایست به سایز نخستین لب، بعدها صورت و میمیک و دینامیک لب گزینش خواهد شد و در ناحیه طبیعی باشد.
تزریق دوطرف لب سوای در حیث دریافت کردن نصیب مرکزی لبها درست نمی‌باشد.
طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا باید بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب زیر باشد.
در بعضی مراجعین پیش از تزریق لب نیاز به اصلاحات دیگری مانند ارتقا وسعت سایز چانه وجود داراست.

نگهداری های پس از تزریق ژل لب

در روز اولیه پس از تزریق ژل لب یکسری نکات میباشند که بایستی رعایت فرمایید تا لب شما در گیر تورم، التهاب و خون مردگی نشود. پس از تزریق ژل لب از جاری ساختن ورزش های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید قرار نگیرید. همین طور مصرف آب میوه های الکی می‌تواند سبب ساز التهاب و تورم گردد.

نگهداری های پس از تزریق ژل لب این مجموعه از تزریقات برخی از نتیجه ها را دقیقا بعداز تزریق علامت می‌دهد، ولی اثر بدون نقص هنوز قابل مشاهده نیست.

به علاوه، معمولا یه خرده تورم نیز بعد از تزریق وجود داراست. که در روزهای نخستین به طور بدیهی معلوم وجود ندارد که‌این تورم ناشی از تزریق و یا این که فیض ورود ژل و پرکننده به لب است . همینطور برای ژل های موقت نیز، پاره ای فرصت جهت ترکیب مواد پرکننده با بافت لب موردنیاز میباشد. به خاطر داشته باشید که بعد از تزریق مطلقا مقدار متعددی آب به طور روزمره مصرف نموده و راهبرد های ویژه دکتر خویش را برای نگهداری های بعد از تزریق فراموش نکنید.

به این ترتیب، در صورتی قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن حاصل این دسته از جراحی زیبایی را دارید، بهتر میباشد برای رسیدن به سود دلخواه تان دستکم سه هفته شکیبایی فرمائید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

 

 

مزایای تزریق ژل لب

کبودی کمتر: کبودی و ورم تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید از سایر فیلرها کمتر میباشد.

ماندگاری قابل قبول حاصل: هرچند نتایج تزریق ژل در لب مستمر وجود ندارد، البته ماندگاری رضایت‌بخشی، حدود ۶ ماه دارااست.

در دست گرفتن راحت وسعت لب : دارای تخصص به خیر و خوبی میتواند وسعت ژل را کنترل نماید و سود دلخواه را به دست دهد.

سهولت در از میان بردن و رفع برآمدگی ها : در صورتی‌که جنبش لب‌ها یا این که حرف کردن سبب ساخت توده یا این که برآمدگی گردد، جمع به راحتی حل و نقص‌ برطرف می گردد.

پایین بودن احتمال بروز برخورد آلرژیک: زیرا مواد به فعالیت رفته در ژل‌های تزریقی شبیه موادی میباشد که در تن وجود داراست، بعید میباشد که سبب ساز آلرژی خواهد شد. البته درصورتی که به لیدوکائین آلرژی دارید، قطعاً پیش از معالجه مورد را به دکتر معالج اگاهی دهید.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

 

 

دلایل تزریق ژل لب چه می‌باشد؟

بروز ناراحتی های خفیف

این ناراحتی ها بسیار طبیعی هست وبه خیال تزریق سوزنی میباشد که درلب صورت گرفته میباشد.

کبودی
کبودی که پروسه طبیعی تن هست،برخی از اشخاص بیشتر ازافراد دیگر در گیر این کبودی می گردند،معیار کبودی درافراد ژنتیکی هست. همینطور سیگارکشیدن واستفاده از داروهایی مانند آسپیرین واحد سنجش این کبودی را ارتقاء می دهد.این کبودی ها درحدود ۱ هفته بهبود میابد ولی بستگی به شخص دارااست. کبودی قادر است درحدود۲ تا ۱۰ روز باقی بماند.

قرمزشدن
قرمزشدن پوست برای هر مریض گوناگون می باشد البته حدود ۱۲ تا ۲۴ ساعت این قرمزی ها رفع خواهد شد .

تورم
تورم ،سوزش وقرمزی درناحیه ای که سوزن تزریق شد‌ه‌است. تورم در صورت به طور کامل طبیعی هست . وبرای هربیمار گوناگون میباشد به جهت اینکه لب ها یکی‌از ازحساسترین حوزه‌ ها درصورت هست .هرگونه تورم روی آن تماما طبیعی میباشد.

طبیعی نبودن موقعیت لب ها
این آیتم با ازبین رفتن تورم بهبود میابد. پزشک معالج برای ازبین رفتن این وضعیت ها به شما ماساژدادن لب را فراگیری می‌دهد .

5/5 - (35 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *