پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی
پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی ، ❤️هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی : ضد آفتاب زمانی اثر می کند که کیفیت خوبی داشته باشد و درست استفاده شود. برای اطمینان بخاطر از این مسئله پیشنهاد می شود که از بهترین ضد آفتاب های ایرانی استفاده کنید. کرم ضد آفتاب از پوست در برابر سرطان پوست و پیری زودرس محافظت می کند زیرا آفتاب دارای اشعه هایی است برای پوست مضر بوده و ممکن است به آن آسیب بزند.

نور آفتاب از دو اشعه UVA و UVB برخوردار است و اشعه UVA باعث پیری زودرس، ایجاد لک های پوستی و چروک کردن پوست می شود. این اشعه در فصول گرم سال بیشتر است و در زمستان کاهش می یابد.

اشعه UVA به عمیق ترین قسمت پوست آسیب می زند و نفوذ بالایی دارد. این اشعه به طور غیرمستقیم DNA را تحت تاثیر قرار می دهد در صورتیکه اشعه UVB به طور مستقیم این عمل را انجام می دهد.

اشعه UVA حجم انبوهی از اشعه ماورا بنفش را تشکیل می دهد و برخورد مستقیم آن با پوست صورت می تواند آسیب های جدی برای شما به همراه داشته باشد.

اشعه UVB به نازک ترین و سطحی ترین قسمت پوست آسیب شدید وارد می کند. این اشعه نسبت به اشعه UVA احتمال مبتلا کردن افراد به سرطان پوست را بیشتر دارد.

اشعه UVA حجم انبوهی از اشعه ماورا بنفش را تشکیل می دهد و برخورد مستقیم آن با پوست صورت می تواند آسیب های جدی برای شما به همراه داشته باشد.
همچنین نور خورشید دارای اشعه ماورا بنفش هم نیز می باشد. اشعه ماورا بنفش در واقع یک نوع انرژی الکترومغناطیسی است و همانطور که گفته شد حجم کثیری از آن را اشعه UVA تشکیل می دهد.
این اشعه بیشتر در روز به زمین می تابد. اشعه ماورا بنفش از سطح های محتلف مانند ماسه، آب روشن و برف انعکاس پیدا می کند. بهتر است از در این مواقع از قرار گرفتن در آن موقعیت خودداری کنید.

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

 

در هنگام استفاده از ضد آفتاب باید به یکسری از نکات توجه کنید. برای مثال قبل از بیرون رفتن از خانه ضد آفتاب بزنید. حداقل ۱۵ دقیقا طول میکشد تا پوست صورت آن را جذب کند. یا زمانی که می خواهید از ضد آفتاب استفاده کنید حواستان باشد که به خوبی تمامی قسمت هایی را که لباس نپوشانده و در معرض آفتاب قرار می گیرد را با ضد آفتاب بپوشانید.

در ادامه برای مراقبت از پوست خود چند نمونه از ضد آفتاب های باکیفیت ایرانی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد تا به کمک آنها پوستی سالم و جوان داشته باشید.

بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

ضد آفتاب مکس پروتکت نئودرم

برند نئودرم یک برند کاملا ایرانی است که از سال ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرده. این برند محصولات خود را به کمک متخصصان ماهر تولید می کند. برای تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید.
یکی از محصولات برند نئودرم کرم ضد آفتاب مکس پروتکت بی رنگ است. این ضد آفتاب از بافت سبکی برخودار بوده و به خوبی سطح پوست را پوشش می دهد. از جذب بالایی هم برخوردار است. اگر علائم پیری زودرس دارید باید بدانید که کرم ضد آفتاب مکس پروتکت این علائم را بهبود می بخشد.

 

ضد آفتاب مکس پروتکت نئودرم

خرید کرم ضد آفتاب مکس پروتکت نئودرم از فروشگاه هفت رژ

کرم ضد آفتاب اسپات گارد مای ۴ کاره ، بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی

یکی از مهمترین اهداف برند مای افزایش سلامت پوست هم وطنان است. به همین دلیل این برند محصولات خود با مواد اولیه باکفیت تولید می کند. میزان کیفیت محصولات برند مای به حدی زیاد است که به راحتی با برند های خارجی رقابت می کند.
کرم ضد آفتاب چهار کار اسپات گاد مای حاوی ویتامین E می باشد. وجود این ویتامین در ضد آفتاب مای آفتاب سوختگی را به سرعت درمان می کند و موجب جوان تر شدن پوست صورت می شود. این ضد آفتاب بدون چربی است و موجب بروز جوش روی صورت شما نمی شود.
خاصیت ضد باکتریایی داشته و میزان چربی صورتتان را کنترل می کند. ضدآفتاب چهار کار مای از ویتامین B5 برخوردار بوده جوانی را به پوستتان باز می گرداند. این ضد آفتاب پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی است.

کرم ضد آفتاب اسپات گارد مای ۴ کاره SPF50

خرید کرم ضد آفتاب اسپات گارد مای ۴ کاره از فروشگاه هفت رژ

کرم ضد آفتاب سان سیف مکی سان ، بهترین مارک ضد افتاب ایرانی از نظر پزشکان

این ضد آفتاب محصولی از شرکت داروسازی پارس حیان است. از این ضد آفتاب برای زیر آرایش استفاده می شود. از فلیتر ضد آفتاب با SPF 50 برخوردار است که به طور شگفت انگیزی از پوست صورت مراقبت می کند. ضد آفتاب سان سیف مکی سان به خوبی لک های پوست شما را می پوشاند و برای انواع پوست مناسب است.

کرم ضد آفتاب سان سیف مکی سان

 

کرم ضد آفتاب دابل شیلد شون بدون رنگ spf50 ، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

برند شون محصولات خود را با عصاره گیاهان تولید می کند. وجود عصاره انواع گیاه در محصولات برند محبوب شون موجب محافظت از پوست می گردد. کرم ضد آفتاب دابل شیلد شون برای پوست های خشک و نرمال مناسب است. این کرم بی نظیر از پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA محافظت می کند. مقاومت بالایی کرم ضد آفتاب شون در برابر اشعه خورشید موجب پیشگیری از سرطان پوست و پیری زودرس می شود. این محصول حاوی عصاره چای سبز و آلوئه ورا است و به عنوان یک آبرسان و ضد التهاب هم نیز عمل می کند. این ضد آفتاب پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی است.

کرم ضد آفتاب دابل شیلد شون بدون رنگ spf50

خرید کرم ضد آفتاب دابل شیلد شون بدون رنگ از فروشگاه هفت رژ

کرم ضد آفتاب سینره ، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب

برند سینره از سال ۱۳۷۶ در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو شروع به فعالیت کرده است. این برند برای تولید محصولات خود از عصاره گیاهان مختلف استفاده می کند. کرم ضد آفتاب سینره با ایجاد جلوه ای مات برروی پوست از آن در برابر اشعه های مضر محافظت می کند. بهتر است کرم ضد آفتاب سینره را نیم ساعت قبل از خروج از خانه به پوست خود بزنید.

کرم ضد آفتاب سینره SPF50

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر ، بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک

این محصول توسط برند لافار و به دست متخصصان ایرانی تولید و وارد بازار شده است. کرم ضد آفتاب لافارر حاوی عصاره آلوئه ورا، پاپایا، شیرین بیا و… می باشد. وجود این عصاره ها در ضد آفتاب موجب شده که جدا از جلوگیری از اشعه آفتاب سبب جوانسازی پوست هم نیز می شوند. لازم است اشاره کنیم که ضد حساسیت است و برای اکثر پوست ها مناسب می باشند. این ضد آفتاب پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی است.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر

کرم ضد آفتاب آردن

این کرم ضد آفتاب برای مصارف روزانه مناسب است. افرادی که دارای پوست معمولی و خشک هستند می توانند از ضد آفتاب آردن استفاده کنند. این محصول از مقاومت بالایی در برابر نور خوشید برخوردار است و به خوبی کل پوست را پوشش می دهد. با آب هم پاک نمی شود و تا مدت زمان طولانی روی پوست باقی می ماند.

کرم ضد آفتاب آردن

کرم ضد آفتاب سی گل

این کرم ضد آفتاب فاقد چربی بوده و بی رنگ است. از ویتامین E برخوردار بوده و از پیری زودرس جلوگیری می کند. وجود فیلتر محافظ از اشعه UVA و UVB باعث شده که پوست در فصول گرم سال سالم و جوان بماند. این ضد آفتاب پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی است.

کرم ضد آفتاب سی گل

شما عزیزان با توجه به پوست خود می توانید کرم ضد آفتاب های ایرانی مدنظر خود را انتخاب نمایید.

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *