طرز استفاده از تینت لب
طرز استفاده از تینت لب

طرز استفاده از تینت لب ، ❤️ هفت رژ ، تینت لب کره ای اصل ، تینت لب اتود

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

طرز استفاده از تینت لب : رنگ لب به دلایل مختلفی کدر یا تیره می شود و برای تغییر رنگ آن می توانید از تینت لب استفاده کنید. اما برای اینکه لب هایتان زیباتر به نظر برسد باید طرز استفاده از تینت لب را بدانید. آرایش و رنگ لب تاثیر بسزایی در چهره دارد. اگر لبتان کدر و بی رنگ باشد چهره شما نمی تواند به آن صورت که باید خود را نشان دهد. با ما همراه باشید در هفت رژ

قبل از بیرون رفتن اگر نمیخواهید آرایش کنید موردی ندارد اما به هیچ وجه با لب های کدر و بی رنگ از خانه بیرون نروید حتی اگر دیرتان شده کمی تینت به لبتان بزنید تا با ظاهری زیباتر منزل را ترک کنید.

تینت لب کره ای اصل

تینت لب کره ای اصل

خرید تینت لب اتود هاوس اصل از فروشگاه هفت رژ

نحوه استفاده از تینت لب

تینت لب حاوی برس از که درون رنگ قرار دارد. قبل از اینکه آن را به لبتان بزنید چندبار برس را در جای تینت بچرخانید و سپس آن را روی لبتان بمالید. لب ها را به هم بمالید تا تمامی قسمت ها رنگی شود.
تینت را می توانید به مدلهای مختلفی روی لب بزنید یکی دیگر روشهای استفاده از این محصول این است که آن را به قسمت میانی و داخلی لب بزنید و سپس لب ها را بهم بمالید. این مدل باعث می شود که لبتان بزرگتر به نظر برسد. روش گفته شده یکی از رایج ترین روشهای استفاده از تینت لب است.

  • توجه کنید که تینت از حاشیه لبتان خارج نشود چون مثل رژ پوشش دهی ندارد و با استفاده از نمی توانید دور لبتان را تینت بمالید تا بزرگتر به نظر برسد. سعی کنید تینت را به همان محدوده لب بمالید.
  • می توانید برای تمیزکاری یک خط لب همرنگ همان تینت به دور لب خود بزنید تا منظم تر و زیبا تر باشد.
  • اگر لبتان خشک است توصیه می کنیم قبل از اینکه تینت را بزنید کمی لبتان را با وازلین یا بالم لب چرب کنید تا تینت راحت تر روی لب پخش شود.
  • اگر پوست سفیدی دارید می توانید از تینت های زرشکی یا قرمز استفاده کنید تا لب بیشتر خود را نشان دهد. این رنگ ها به پوست سفید بیشتر می آید.

اموزش زدن تینت لب کره ای

نحوه استفاده از تینت لب

طرز استفاده از تینت لب

 

مزایای استفاده از تینت لب

شما می توانید تمامی این عیوب لب را به طور خیلی طبیعی با تینت لب بپوشانید. این نمونه با توجه به فرمولاسیونی که دارد بدون اینکه روی لب ماسیده شود و به آن فرم غیرطبیعی بدهد رنگ لب ها را تغییر می دهد.

تفاوت تینت لب با رژ در این است که رژ تمامی قسمت لب را می پوشاند ولی تینت اینگونه نیست و بدون تغییر در ایجاد فرم لب موجب تغییر رنگ آن می شود.

تینت لب در رنگ های مختلف نارنجی و قرمز و صورتی پررنگ و کمرنگ وجود دارد و این رنگ های جذاب می توانند لب های شما را شکیل و زیبا کنند. تینت بدون سرب بوده و در نتیجه عوارضی که سرب می تواند برای لب به وجود بیارد را ندارد. برخی از تینت های لب حاوی ویتامین هستند و نه تنها که به لبتان آسیب نمی رسانند بلکه موجب تقویت پوست لب هم می شوند.

خرید تینت لب هلویی ، صورتی ، آلبالویی

خرید تینت لب هلویی ، صورتی ، آلبالویی

خرید تینت لب اتود هاوس اصل از فروشگاه هفت رژ

روش‌های تشخیص تینت لب اتود هاوس اصل و تقلبی کلیک کنید

دلایل تیره شدن رنگ لب

  • نورخورشید
    همانطور که می دانید لب عرق نمی کند و غدد تعریق ندارد و وقتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد زودتر از دیگر قسمت های پوست آفتاب سوخته می شود. به همین دلیل یکی از دلایل تیره و کدر شدن رنگ لب می تواند آفتاب سوختی باشد.
  • مصرف بیش از حد سیگار
    هنگامی که سیگار میکشید و آن را روی لب قرار می دهید موجب می شود که لب خشک شده و به مرور زمان تیره شود. مصرف سیگار خون رسانی به پوست لب را کاهش می دهد و موجب از بین رفتن زیبایی لب می شود.
  • استفاده زیاد از کافئین
    یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل سیاهی لب می تواند مصرف بیش از حد کافئین باشد. کافئین رنگدانه های لب را تحت تاثیر قرار می دهد و به مرور سبب تغییر رنگ لب می شود.
  • پاک نکردن آرایش
    مواد آرایشی حاوی انواع ترکیبات شیمیایی هستند مخصوصا برخی از رژ لب ها که حاوی سرب و پارابن هستند. حتما توجه کنید که قبل از خواب به طور کامل آرایش صورت و لبتان را پاک کنید. اگر رژ بیش از حد روی لب بماند باعث خشکی، چروک و در نهایت تیرگی آن خواهد شد.

سخن پایانی

امروزه اکثر افراد در تلاش هستند که آرایش طبیعی روی صورت خود داشته باشند. همانطور که می دانید آرایش های غلیظ و سنگین دیگر مد نیست و به هیچ وجه مورد استقبال قرار نمی گیرد. هرچقدر که چهره طبیعی تر باشد بیشتر به چشم میاید و زیباتر است. استفاده از محصولات آرایشی ملایم موجب طبیعی تر شدن آرایش چهره شما عزیزان می شود.

امیدواریم توضیحات ارائه شده بتواند به شما در استفاده از تینت لب کمک کند بتوانید با خواندن این مطلب به زیباترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید.

طرز استفاده از تینت لب

طرز استفاده از تینت لب

 

5/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *