معرفی بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس خارجی
بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس خارجی ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس : تینت لب و لیپ گلاس با برند های مختلفی تولید و توزیع می شوند که هرکدام از آنها کیفیت های خاصی دارند. بهترین تینت و لیپ گلاس ماندگاری بالایی داشته و رنگ دهی مناسبی دارد. بهترین نمونه های این محصول را در ادامه خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید در هفت رژ

تینت لب چیست؟

اگر می خواهید یک رنگ طبیعی به لبتان بدهید تینت بهترین گزینه است. عملکرد این محصول شبیه به رژ لب می باشد اما ماندگاری آن چندین برابر بیشتر از رژ لب است. بافت سبک تری هم دارد و با زدن آن روی لب احساس سنگینی نمی کنید. رنگ تینت تا مدت زمان بالایی روی لبتان می ماند و بلافاصله بعد از زدن خشک می شود.

لیپ گلاس چیست؟

این محصول که در واقع همان برق لب است یک محصول آرایشی بوده که برای ایجاد درخشندگی روی لب استفاده می شود. لیپ گلاس یک رنگ خیلی ملایم و کم رنگی دارد و لب ها را پررنگ تر نشان می دهد. لیپ گلاس در فرم های مختلف جامد و مایع تولید می شود. این محصول جدا از براق کردن و رنگ دهی ملایم به لب موجب رطوبت رسانی به آن هم می شود و تا حدودی از خشکی لب جلوگیری می کند.

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

 

لیپ گلاس گلدن رز مدل Nude Look شماره ۰۴

بهترین برند های تینت لب

سالانه افراد زیادی به دلیل انتخاب اشتباه و خریداری محصول آرایشی از برند های نامعتبر و تهیه محصولات بی کیفیت دچار انواع بیماری های پوستی می شوند از همین جهت ما سعی داریم با معرفی بهترین نمونه های تینت لب شما را از این آسیب دور کنیم.

تینت لب و گونه گابرینی

اگر به دنبال آرایش طبیعی هستید و سبک نچرال را دنبال می کنید تینت لب و گونه گابرینی می تواند یک ابزار مناسب برای رنگ دهی طبیعی به لب های شما باشد. استفاده از این محصول بسیار آسان است و با توجه به فرمولاسیونی که دارد باعث می شود که مدت زمان بیشتری روی لب هایتان بماند.
تینت لب گابرینی محصول کشور ترکیه بوده و در رنگ های مختلف رز صورتی و قرمز گیلاسی تولید می شود. هیچ احساس سنگینی روی لب ایجاد نمی کند و بدون سرب و مواد حساسیت زا است.

تینت لب و گونه گابرینی

تینت لب گابرینی اصل

تینت لب اتود هاوس اصل مدل Water Tint

تینت لب اتود هاوس در سه رنگ قرمز و صورتی و نارنجی تولید می شود. این تینت بافت آبکی داشته و رایحه های مختلف گیلاسی، پرتقالی و توت فرنگی دارد. عدم وجود سرب در تینت لب اتود هاوس باعث جلوگیری از بروز حساسیت شده است. این تینت پوست لب را آبرسانی و مرطوب می کند و هیچ گونه چسبندگی ایجاد نمی کند. جالب است بدانید که می توانید آن را به عنوان رژ گونه هم استفاده کنید.

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

 

قیمت و خرید تینت لب کره ای

تینت لب پری پرا

پریپرا یکی از برند های معروف کره ای است که در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایش فعالیت می کند. یکی از محصولات تولید شده توسط این برند تینت لب است. مهمترین دلیلی که موجب شهرت تینت لب پریپرا شده بافت بسیار مخملی و مات آن است. این برند برخلاف دیگر برند ها که بیشتر تینت لب براق تولید می کنند اقدام به تولید نمونه مخملی این محصول کرده است. پریپرا می تواند زیبایی لب های شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

تینت لب پری پرا

تینت لب بیو

این محصول از بیو بافت بسیار رقیق داشته و بسیار سبک است. یکی از مهمترین مزایای تینت لب بیو عدم وجود سرب و مواد شیمیایی در آن است. این تینت جدا از اینکه رنگ بسیار زیبا و طبیعی به لب هایتان می دهد، از آنها در برابر نور خورشید محافظت می کند و از همه مهتر اینکه به عنوان یک مرطوب کننده برای لب عمل می کند.

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

بهترین برند های لیپ گلاس

با کمی جستجو می توانید لیپ گلاس با رنگ و رایحه های مختلف را پیدا کنید. چند نمونه از بهترین برند لیپ گلاس شامل موارد زیر می شوند:

لیپ گلاس گلدن رز

رژلب های مایع به نسبت رژلب های جامد، بیشتر باعث درخشندگی و پر حجم نشان دادن لبها می شوند و بر زیبایی چهره می افزایند. این رژ لب دارای جلوه ای براق است که زیبایی بسیار زیادی به لب های شما می بخشد، همچنین این رژ لب مایع دارای بافت بسیار سبک و غیرچسبنده است که به هنگام استفاده به صورت یکدست پخش می شود و به مدت طولانی بر روی لب های شما ماندگار می ماند. این محصول به دلیل دارا بودن روغن جوجوبا و آووکادو لب های شما را مرطوب می کند و مانع از خشک شدن لب های شما می شود.

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

 

رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با بافت سبک، براق و لطیف، سبب آبرسانی به لب ها می گردد و از خشک شدن لب ها پیشگیری می‌کنند. فرمول ساخت مخصوص این رژ، دارای ویتامین ای است که لطافت ویژه ای به لب ها می دهد. رژ لب مایع نود لوک گلدن رز با پیگمنت های رنگی بالای خود رنگی خیلی نچرال و کاوری مطلوب روی لب‌ها خلق می‌کند که در درازمدت اثرگذاری آن زیاد می باشد.این رژ لب مایع براق دارای چهار رنگ زیبا و جذاب است.

قیمت و خرید لیپ گلاس خارجی اصل

لیپ گلاس گلدن رز اصل مدل نود لوک

لیپ گلاس شیگلم

این محصول از برند شیگلم جلوه ای براق و درخشان به لب می دهند و با توجه به فرمولاسیونی که دارد لب را تقویت و تغذیه می کند. لیپ گلاس شیگلم حاوی عصاره های گیاهی از جمله آفتابگردان، شکوفه گیلاس و گاردنیا است. این نمونه فاقد تست حیوانی بوده و به دلیل دارا بودن عصاره گل آفتابگردان و گاردنیا به انواع یک آنتی اکسیدان عمل می کند.

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

لیپ گلاس فنتی بیوتی

این لیپ گلاس شاین خیلی زیبایی دارد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. شاید شما هم تجربه کرده باشید که برخی از لیپ گلاس ها به دلیل کیفیت پایینی که دارند باعث چسبندگی لب ها به هم می شوند اما فنتی بیوتی از با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته توانسته لیپ گلاسی را تولید کند که هیچ چسبندگی روی لب ایجاد نمی کند.

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

بهترین مارک تینت لب و لیپ گلاس

لیپ گلاس حجم دهنده شیگلم

شیگلم یک محصول منحصر به فرد و بسیار کاربردی تولید کرده است. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که این محصول چیست و چه ویژگی های دارد؟ لیپ گلاس حجم دهنده شیگلم جدا از اینکه لب را براق و شاین می کند موجب افزایش حجم لب هم می شود. شاید برایتان پیش آمده باشد که با تزریق ژل، لب هایتان از آن حالت طبیعی خارج شده باشد اما لیپ گلاس شیگلم این گونه نیست و به طور طبیعی حجم لبتان را افزایش می دهد.

آیا می توان تینت لب و لیپ گلاس را باهم استفاده کرد؟

تینت لب بافت سبکی دارد و جلوه ای مات و طبیعی به لب می دهد. اگر می خواهید در کنار اینکه به لبتان رنگ داده اید آن را براق و شاین کنید می توانید پس از خشک شدن تینت لب از لیپ گلاس استفاده کنید. حال به دلخواه می توانید لیپ گلاس رنگی یا لیپ گلاس بدون رنگ را انتخاب کنید.

5/5 - (34 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *