نکات و ترفندهای آرایشی برای مبتدیان
ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان ، ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان : آیا تا به حال متوجه شده اید که برای محصولات زیبایی جدید خرید می کنید و در مورد اینکه چرا گزینه های زیادی وجود دارد کاملاً گیج شده اید؟ آیا واقعاً باید صورت خود را کانتور کنید و برنزه کنید ؟ تفاوت بین مداد ابرو و ژل ابرو چیست (و چگونه ابروهای خود را پر می کنید ؟) چه به یک آموزش آرایش برای مبتدیان نیاز داشته باشید، چه دوست دارید آخرین ترندهای زیبایی را امتحان کنید ، ما در مورد همه اصول اولیه به شما کمک می کنیم. با ما همراه باشید در هفت رژ

محصولات پوست صورت

پرایمر

پرایمرها به شکل ژل، کرم یا اسپری هستند و می توانند با پر کردن خطوط ریز و محو کردن منافذ بزرگ، یک فرم یکنواخت برای آرایش شما ایجاد کنند. پرایمر ها از کیکی شدن آرایش روی صورت جلوگیری می کنند.

فونداسیون

حتی اگر مبتدی هستید و آرایش می کنید و می خواهید یک کرم پودر قابل اطمینان داشته باشید فونداسیون در مدل های مختلف مایع، کرم و یا پودر موجود هستند و برای صاف و یکدست کردن عیوب پوست است.

کانسیلر

کانسیلر زیر چشم را روشن می کنند و حلقه های تیره زیر چشم و آکنه ها را می پوشاند. با توجه به ظاهری که می خواهید داشته باشید می توانید کانسیلر های روشن یا تیره را انتخاب کنید.

هایلایتر و کانتور

این دو راز پشت چهره های کاملاً تراشیده شده هستند که اغلب در افراد مشهور و اینفلوئنسرها می بینیم. رابرت سسنک، هنرمند میکاپ می گوید: رنگ های کانتور همیشه عقب می نشینند ، به این معنی که به عمق می افزایند، جایی که هایلایتر آن نور را به جلو می آورد . آنها با هم یک بعد کلی اضافه می کنند. از آنجایی که هر کس انواع پوست متفاوتی دارد، توصیه می‌ کنیم فرمولهای مایع، پودر و کرمی را امتحان کنید تا بفهمید چه چیزی در چهره شما جذاب‌تر است.

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

 

نکات آرایشی برای زیباتر شدن

رژگونه و برنزه کننده

اغلب در مورد آرایش مبتدیان بین کانتور و برنزه سردرگمی وجود دارد. اما مهم است که به یاد داشته باشید که کانتور سایه ها را ایجاد می کند، در حالی که برنزه درخششی طبیعی ایجاد میکند که استخوان گونه‌ ها و سایر ویژگیهای شما را برجسته و بلند می کند. برنزرها در انواع مختلف مایعات، کرم ها و پودر ها عرضه می شوند. در طرف مقابل، رژگونه برای اضافه کردن رنگ به گونه های شما استفاده می شود و در فرمول های مایع، پودر و کرم موجود است.

فیکس کننده

 شما چند گزینه برای فیکس کردن آرایش خود دارید. وقتی میخواهیم خطوط ریز را صاف کنیم و منافذ را محو کنیم، از پودر فیکس کننده استفاده می کنیم، که باعث می‌ شود یک روکش ایربراش نیز ایجاد شود. و زمانی که میخواهیم ظاهر خود را حفظ کنیم و در عین حال کمی رطوبت به آن اضافه کنیم، اسپری فیکس کننده کار را انجام می‌ دهد.

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

محصولات آرایش چشم

پرایمر سایه چشم

در حالی که بیشتر پرایمر های پوست شما حاوی سیلیکون یا آب هستند، ما پیشنهاد می کنیم پلک های خود را با پرایمر های با کیفیت بپوشانید زیرا چسبندگی بیشتری دارند. این باعث می شود آرایش چشم شما در تمام طول روز ثابت بماند.

سایه چشم

این محصول پودر یا کرم رنگدانه ای است که روی پلک های شما اعمال می شود تا چشمان شما برجسته شود . سایه ها در رنگهای متنوعی وجود دارند و حاوی سطوح مختلفی از رنگدانه هستند.

خط چشم

خط چشم برای مشخص کردن چشم ها، تقویت فرم آنها و ایجاد ظاهری متفاوت استفاده می شود. وقتی نوبت به خط چشم می رسد، بسته به حال و هوای خود (و زمان و صبری که در حال حاضر با آن کار می کنیم) بین ژل، مایع یا مداد به عقب و جلو می رویم. اگر مطمئن نیستید که کدام یک برای شما مناسب است، به راهنمای ما در مورد خط چشمی که باید استفاده کنید مراجعه کنید .

ریمل

ریمل برای تقویت مژه ها استفاده می شود. بسته به فرمول، میتوانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم تر، بلندتر یا تیره تر نشان دهید.

محصولات ابرو

ژل ابرو

ژل ابرو موهای ابرو را در جای خود نگه می دارد. فرمول معمولاً یا شفاف یا رنگی و طبیعی است.

مداد ابرو

مداد ابرو برای کشیدن روی ابرو ها استفاده می شود و به شما امکان می دهد به طبیعی ترین ظاهر برسید.

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

 

پودر ابرو

پودر برای پر کردن قسمت های پراکنده عالی است و برای مبتدیان بسیار مناسب است. در واقع، اگر پودری در دست ندارید، می توانید از سایه چشم برای رسیدن به همان اثر استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سایه ای را انتخاب کنید که شبیه به رنگ ابرو شما باشد.

ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن

محصولات لب

پرایمر لب

پرایمر لب برای نگه داشتن محصولات لب شما و ایجاد یک فرم صاف برای محصولات لب استفاده می شود.

مداد لب

این محصول شکل لب های شما را بهبود می بخشد و به عنوان طرح کلی برای تنظیم پارامترها قبل از زدن رژ لب استفاده می شود. مداد لب از ریزش رژ لب جلوگیری میکند و باعث می شود که بتوانید راحت تر و تمیز تر رژ لب بزنید.

رژ لب

رژ لب به لب ها رنگ می بخشد و اشکال مختلف، از رژ لب مایع گرفته تا رژ لب مات و جامد را در بر می گیرد.

برق لب

برق لب یک روکش براق ایجاد می کند و می تواند در رنگ های مختلف، از کاملا شفاف تا رنگدانه های زیاد باشد.

ترفند آرایش برای مبتدیان

پوست خود را آماده کنید

قبل از اینکه حتی به آرایش بپردازید، بسیار مهم است که پوست خود را با مراقبت از پوست آماده کنید. ابتدا به خوبی پوست صورتتان را شست و شو دهید تا آلودگی های موجود روی پوست به خوبی پاک شود.

پرایمر را اعمال کنید

همه پرایمرها یکسان ساخته نمی شوند، بنابراین برای دستیابی به بهترین نتایج، بهتر است پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. پرایمر را در لایه‌های ریز و شفاف اعمال کنید. روی قسمت T صورت پرایمر بزنید.

فونداسیون و کانسیلر خود را بکار بگیرید

کنون که پوست شما آماده شده است، می توانید آرایش خود را شروع کنید. در حالی که معمولاً ابتدا با کرم پودر و سپس کانسیلر شروع می‌کنیم، گاهی اوقات ابتدا به سراغ کانسیلر می‌رویم.
چند نقطه از فونداسیون را روی ناحیه T می زنیم و روی پیشانی، بینی، گونه ها و چانه تمرکز می کنیم. در مرحله بعد، توصیه می کنیم از یک برس فونداسیون برای ترکیب کردن آن استفاده کنید. در حالی که مطمئناً می توانید از اسفنج آرایشی یا حتی انگشتان خود نیز استفاده کنید، استفاده از برس فونداسیون سریع و آسان است و آن را به گزینه ای عالی برای مبتدیان تبدیل می کند. برای رسیدن به یک پایان طبیعی، با مقدار کمی محصول شروع کنید و آن را با هم ترکیب کنید.

اکنون که فونداسیون شما اعمال شده است، آماده استفاده از کانسیلر هستید . زیر چشمها، اطراف سوراخ‌ های بینی و هرگونه لکه یا لکه‌ های تیره می توانید کانسیلر بزنید.

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

 

پایه آرایش خود را تنظیم کنید

یک براش بزرگ را داخل پودر فیکس میکشیم و روی آن ضربه میزنیم تا اضافی آن پاک شود. ما همیشه می خواهیم قبل از استفاده از آن روی پوست اطمینان حاصل کنیم که به طور یکنواخت پوشانده شده است. در مرحله بعد، آن را روی صورت خود فشار دهید تا مطمئن شوید که آرایش خود را در فرآیند اعمال تغییر نمی دهید. با استفاده از این روش آرایش خود را تمیز و فیکس می کنید.

ایجاد ابعاد

کانتور در فرمول‌های پودری، مایع و کرم عرضه می‌شود که پودر آن بی‌خطرترین و در نتیجه برای مبتدیان است. . با استفاده از یک برس زاویه دار، روی مناطقی که می خواهید برجسته تر به نظر برسد تمرکز کنید. ابتدا از زیر خط فک شروع کنید. در مرحله بعد، کانتور را زیر استخوان گونه، دور خط موی خود و در دو طرف بینی بزنید.
وقتی زمان استفاده از هایلایتر فرا می رسد ، توصیه می کنیم بر روی نقاط “بالا” صورت خود که نور خورشید به طور طبیعی به آنها برخورد می کند تمرکز کنید. افزودن هایلایتر در بالای استخوان گونه، با قوس ابرو، روی پل بینی و ترکیب بسیار خوب، واقعی‌ ترین زاویه را به صورت شما می بخشد.

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

مقداری رنگ به صورتتان اضافه کنید

وقتی نوبت به رژگونه میرسد، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که حالت طبیعی پوست شما را نمایان کند. در مرحله بعد، با استفاده از یک براش رژگونه را روی سیب‌ های گونه‌ های خود بمالید تا ظاهری ظریف و طبیعی ایجاد کنید، و برس خود را با حرکات دایره‌ ای حرکت دهید تا در حین حرکت یکدست شود.

روی آرایش چشم خود تمرکز کنید

وقتی نوبت به آرایش چشم می رسد، انتخاب واقعاً با شماست. بسته به اینکه به کجا می‌ روید و چه برنامه‌ ای برای پوشیدن دارید، می‌ توانید آرایش چشم‌ هایتان را متناسب با خلق و خویتان تنظیم کنید. هنگامی که سایه چشم خود را زدید، می توانید خط چشم بزنید.
ابروها به تنهایی شایسته توجه هستند. می توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابروهای خود را پرتر نشان دهید یا شکل طبیعی ابروی خود را با صابون ابرو تقویت کنید.

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

ترفندهای آرایشی برای مبتدیان

 

در مرحله آخر رژ لب بزنید

اگر از پرایمر لب استفاده می کنید، قبل از شروع، لب ها را آماده کنید. در مرحله بعد، از خط لب خود برای ترسیم طرح دهان خود استفاده کنید. بعد لب هایتان را با رژ لب پر کنید و در مرحله آخر اگر دوست داشتید می توانید برق لب بزنید.

5/5 - (6 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *